گفتگوی سردار قاآنی با زیاد نخاله و اسماعیل هنیه

یک شنبه 13 بهمن 1398 - 9:6:4
گفتگوی سردار قاآنی با زیاد نخاله و اسماعیل هنیه

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب در گفتگوی تلفنی با «زیاد النَخّاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌‌های دشمنان و همچنین در رویارویی با معامله قرن آمریکا، از مردم فلسطین حمایت می‌کند. 
سرتیپ قاآنی با تاکید بر اینکه هدف آمریکایی‌ها از ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران، زمینه‌چینی برای اعلام معامله قرن بود، تصریح کرد: موضع ایران پس از ترور شهید سلیمانی در حمایت از نیروهای مقاومت در فلسطین محکم‌تر و مصمم‌تر خواهد بود. 
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین نیز با قدردانی از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مساله فلسطین،گفت: مردم و گروه‌‌های مقاومت فلسطین معامله قرن آمریکا و همه توطئه‌هایی را که به دنبال از بین بردن حق تاریخی فلسطینیان است، نابود خواهند کرد.
سرتیپ قاآنی همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به مخالفت جمهوری اسلامی ایران با معامله قرن، بر تداوم حمایت تهران از مردم و مقاومت فلسطین در ادامه راه شهید سلیمانی تاکید کرد.
هنیه نیز از موضع ایران در قبال حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با طرح صهیونیستی- آمریکایی معامله قرن قدردانی و تشکر کرد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اخیراً از طرح ضدفلسطینی معامله قرن رونمایی کرد. 
این طرح، شامل انضمام کامل قدس و شهرک‌های موجود در کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حق بازگشت آوارگان فلسطینی است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 13 بهمن 1398 - 8:19:35