خالد البطش محاصره سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواستار شد

شنبه 12 بهمن 1398 - 10:37:45
خالد البطش محاصره سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواستار شد

تهران - الکوثر : خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مسلمانان جهان محاصره سفارتخانه ها و کنسولگریهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت تسلیحاتی از مقاومت را خواستار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خالد البطش روز جمعه در جمع تظاهرکنندگان مردم غزه که به صورت زنده در راهپیمایی مردم صنعاء یمن نیز پخش می‌شد افزود ، "در غزه و صنعاء می‌ایستیم تا بگوییم که فلسطین فروشی نیست". 

البطش با بیان اینکه از غزه تا صنعاء،‌ خون و سرنوشت، برای مقابله با دشمنان یکی است، تاکید کرد :، سلاح و بمب‌هایی که غزه را بمباران کرد، همان‌هایی است که یمن را بمباران می کند. 

این مقام فلسطینی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی با هدف امن نگه داشتن رژیم صهیونیستی، گفت: حتی اگر سرهای مسلمانان را از تن جدا کنند، ذره ای از خاک خود را به بیگانگان نمی دهند.

البطش همچنین حمایت تسلیحاتی از جریان مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

مردم شهرهای صنعاء و صعده در یمن امروز جمعه تظاهرات گسترده ای علیه طرح نژادپرستانه معامله قرن برگزار کردند. 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز سه‌ شنبه به همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح نژادپرستانه معامله قرن رونمایی کرد. 

به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، واگذاری 30 درصد از کرانه باختری به اسرائیل، مخالفت با بازگشت آوارگان فلسطینی به کشورشان و خلع سلاح کامل فلسطین از مهمترین مفاد این طرح ننگین است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 12 بهمن 1398 - 7:30:57