رهبر معظم انقلاب : مردم با حضور در مراسم تشییع شهید سلیمانی با خط امام بیعت کردند + فیلم

جمعه 27 دی 1398 - 13:11:28

تهران - الکوثر : رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران فرمودند: مردم با عشق و ایستادگی در میدان حضور پیدا کردند و با خط امام بیعت کردند، با این عظمت آن هم با گذشت ۳۰ سال از رحلت امام بیعت کنند، این طور امام زنده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حضرت ایت الله خامنه ای اظهار داشتند: چه شد که پس از تلاش امپراتوری صهیونیست در چند روز قبل و بعد از این حادثه در ایران و کشورهای مختلف مردم به روح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگ درود فرستادند و پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.آیا دست خدا را به وضوح نمی توان دید؟

ایشان فرمودند: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه قویترین فرمانده مبارزه با تروریست در منطقه بود به این عنوان هم شناخته شده است، کدام فرمانده دیگر قدرت داشت میتوانست کارهایی را که او انجام داد، انجام بدهد.

رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: پاسخ قدرتمندانه سپاه هم در خور تدبر است، تشییع شکوهمند این شهید یک طرف و عکس العمل قدرتمندانه سپاه هم یک طرف دیگر، که ضربه به آمریکا بود، که ضربه نظامی بود، اما مهمتر و بزرگتر از ضربه نظامی ضربه حیثیتی بود.

ایشان فرمودند: اما این که بخواهیم این حوادث را قیمت گذاری کنیم و ببینیم که اندازه و قیمت آن چقدر است، به آنها به چشم یک مکتب نگاه کنیم، سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کنیم، اهمیت این قضیه روشن خواهد شد، سپاه قدس را به عنوان مجموعه و سازمان اداری نبینیم بلکه به عنوان نهاد انسانی و دارای اندیشه های بزرگ ببینیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 27 دی 1398 - 13:7:43