حمایت حزب الله عراق از فراخوان برگزاری تظاهرات میلیونی در مخالفت با حضور آمریکا

چهار شنبه 25 دی 1398 - 17:52:1
حمایت حزب الله عراق از فراخوان برگزاری تظاهرات میلیونی در مخالفت با حضور آمریکا

تهران - الکوثر : در پی فراخون مقتدا صدر رئیس جریان صدر عراق برای برگزاری تظاهرات میلیونی در مخالفت با حضور نظامی آمریکا در عراق, و در ادامه حمایت گروه ها و شخصیت های مختلف عراقی از این فراخوان, این بار دفتر سیاسی گردان حزب الله عراق نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حضور نظامی آمریکا در عراق, مردم را به مشارکت در این تظاهرات فرا خواند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این بیانیه آمده است, هم زمان با مخالفت نیروهای آمریکا با تصمیم مجلس نمایندگان عراق جهت خروج نیروهایشان از کشور, اقدامات خلاف قانون, جنایات و اصرار این نیروهای متجاوز جهت مقابله با خواسته ملت عراق افزایش یافته است.
دفتر سیاسی گردان حزب الله عراق بلندتر شدن فریادهای خصمانه علیه آمریکا را ناشی از سرکشی های واشنگتن دانست و افزود, این سرکشی ها همان تلاش شکست خورده برای مقابله و شکستن اراده مردم کشور است.  
این بیانیه می افزاید, ملت بزررگ ما برای رویارویی با اشغالگران گزینه های مختلفی پیش رو دارند که یکی از آنها گشوده شدن صفحه جدیدی از مبارزه است, این مبارزه همان انقلاب متحد مردمی است. انقلاب مردمی برای همه مردم جهان درس جدیدی از سلسه دروس سربلندی و سرافرازی خواهد بود. حماسه مردمی به سلطه طلبان ثابت خواهد کرد عراقی ها روح واحد در بدن واحدند در نتیجه نباید دل در گرو تفرقه در میان چنین ملتی ببندند.
دفتر سیاسی گردان حزب الله ادامه داد, آمریکایی ها خواهند دید عشایر اصیل الانبار و موصل به همراه عشایر مرکز و جنوب دوشادوش هم به رویارویی با اشغالگران خواهند آمد. با آمادگی مردم برای اهدای بهترینها به سرزمین و حاکمیت کشور و مردم کشور, فریادهایشان نیز بلندتر خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 25 دی 1398 - 17:24:40

دسته بندی :