بیانیه مرجعیت عراق در پی تجاوزگری اخیر آمریکا در عراق

جمعه 13 دی 1398 - 13:55:59
بیانیه مرجعیت عراق در پی تجاوزگری اخیر آمریکا در عراق

تهران - الکوثر : مرجعیت دینی عراق در بیانیه ای که نماینده وی در خطبه های نماز جمعه در کربلا قرائت کرد , ضمن تاکید بر اقدام آمریکا در نقض حاکمیت عراق، خویشتنداری همه طرف ها را خواستار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت دینی عراق در خطبه سیاسی نماز جمعه کربلا گفت: سید آیت الله سیستانی اعلام کرد: حوادث به سرعت روی می دهد و بحران ها در حال شدت گرفتن است و کشور در خطرناک ترین شرایط قرار گرفته است. از تجاوزگری علیه برخی مواضع نیروهای عراقی در شهر القائم گرفته که به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از رزمندگان ما منجر شد و حوادث تأسف باری که طی روزهای گذشته در بغداد روی داد، تا اقدام ظالمانه آمریکا در منطقه نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد، به منزله نقض آشکار حاکمیت عراق و تعهدات بین المللی است که به شهادت شماری از قهرمانان نبردهای پیروزی علیه تروریست های داعشی منجر شد.
این حوادث نشان می دهد کشور در آستانه اوضاع بسیار دشواری قرار گرفته است. همان طور که از طرف های ذیربط می خواهیم خویشتندار باشند و با خردورزی رفتار کنند، از خداوند توانا می خواهیم که کشور و ملت عراق را از شر اشرار و حیله افسونگران دور نگه دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 13 دی 1398 - 13:53:2