دشمن در فتنه اخیر از ملت ایران سیلی خورد

پنج شنبه 14 آذر 1398 - 18:44:9
دشمن در فتنه اخیر از ملت ایران سیلی خورد

تهران- الکوثر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت ایران در حال پیشرفت است و دشمنان در فتنه اخیر از ملت بزرگ ایران سیلی سختی خوردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر سلامي فرمانده کل سپاه در گردهمايي استادان سطح عالي و خارج حوزه هاي علميه که با هدف بررسی تحولات اخير منطقه در مدرسه عالي دارالشفاء قم برگزار شد، انقلاب اسلامي ايران را پديده شگفت انگيز قرن و در حالت حرکت به سمت تمدن نوين اسلامي دانست و گفت: این انقلاب نبرد آگاهي با جهالت مدرن است؛ جهالتی که بردگي کشتار، فقر، ناامني و عقب ماندگي و ديکتاتوري ارمغان آن است .

سردار سرلشکر سلامي گفت: در چهار دهه اخير سيلي هاي محکمي به دشمن زده ايم و در شرايط سخت و ميدان وسيع و پيچيده جهاني، انقلاب اسلامي ايران با نصرت الهي و با حکمت ولي امر مسلمين پيشرفت کرده و اقتدار خود را افزايش داده است به همين خاطر رهبري مرکز تهاجم دشمن است.

فرمانده کل سپاه تاکيد کرد: وظيفه همه به ويژه روحانيت استحکام، اتصال و تقويت مردم و رهبري به عنوان قاعده و قائمه انقلاب اسلامي است.

سرلشکر سلامي گفت: همه راهبردهاي دشمن شکست خورده و امروز هم راهبرد محاصره اقتصادي آنها از اوج گذشته و ايران در حال تجربه اقتصاد بدون نفت است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: صهيونيستي ها که روزي داعيه نيل فرات را داشتند امروز در باريکه اي در حصار ديوارهاي بتني و سيم خاردارند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فتنه اخير گفت: در اين حوادث همه بازيگران تئاتر جهاني از جمله صهيونيستها، انگليس، امريکا، سعودي ها و... به ميدان آمدند اما ملت ايران ظرف 48 ساعت چنان سيلي به دشمن زد و شکستي بزرگ بر او تحميل کرد.

سرلشکر سلامي اين حرکت ملت ايران را تصوير شرف، غيرت، ايمان، ثبات قدم، ايستادگي، ولايت مداري و کفرستيزي توصيف کرد و افزود: دشمنان امروز افسرده، سرافکنده و شکست خورده اند و امام انقلاب اسلامي با اقتدار و کرامت اسلامي در حال هدايت انقلاب و امت اسلامي است.

وی افزود: با حاکميت انقلاب و نظام اسلامي به رهبري امام، زمينه مجد، عزت و پيشرفت مسلمانان فراهم شد و حيات جديد يافتند.

سردار سرلشکر سلامي با بیان اینکه چهل سال است که جنگ بين حق و باطل با محوريت جمهوري اسلامي ايران در طرف حق و استکبار با محوريت امريکا در طرف باطل در جريان است افزود: ملت ایران با اراده الهي و تبديل تهديدات دشمنان به فرصت و حضور در همه ميدان هاي نبرد، دشمن را پراکنده و انديشه هاي ناب انقلاب اسلامي برخاسته از ولايت را بيدار  کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: قدرت انقلاب اسلامي امروز تا کيلومترها دورتر از مرزهاي کشور، جامه حقيقت پوشيده و امت واحده اسلامي در آستانه شکل گيري بي نظير است و دشمنان در حال فرارند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 14 آذر 1398 - 18:44:3