هشدار سردار سلامی به دشمنان

چهار شنبه 13 آذر 1398 - 22:5:28
هشدار سردار سلامی به دشمنان

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به دشمنان گفت: از خط قرمزهای ایران عبور نکنید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در کنگره 92 هزار شهید بسیجی در تهران تاکید کرد: اگر دشمنان بخواهند حرکتی انجام دهند، ملت ایران در نطفه آن را خفه خواهد کرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ایران بیدار و هوشیار است و در حوادث اخیر به خوبی صف خود را از آشوبگران جدا کرد گفت: ملت ایران در هفته‌های گذشته سیلی دیگری بر صورت استکبار به ویژه آمریکا زد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر می‌خواست شکست‌های پی در پی خود از ملت ایران را جبران کند خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند فشار حداکثری به ایران را با حادثه داخلی پیوند بزنند اما با هوشیاری مردم نتوانستند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی خود چهاردهه ایستادگی کرده است افزود: ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد و به زودی به قدرت بزرگ جهانی تبدیل می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهان اسلام در قوی‌ترین موقعیت خود قرار دارد اظهار کرد: امروز سوری‌ها، یمنی ها وعراقی ها در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود ایستاده‌اند و از استقلال خود دفاع می‌کنند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: مردم منطقه، آمریکا را منزوی و کوچک می‌کنند و به تدریج از صفحه جغرافیای جهان به حاشیه می‌رانند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 13 آذر 1398 - 17:50:18