تهدید دادستان رژیم صهیونیستی از سوی نتانیاهو

جمعه 1 آذر 1398 - 15:53:27
تهدید دادستان رژیم صهیونیستی از سوی نتانیاهو

تهران - الکوثر : دادستان رژیم صهیونیستی تأیید کرد برای خودداری از اعلام جرم علیه نخست وزیر این رژیم ، تهدید شده بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آویخای مندلبلیت دادستان کل رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری، اتهام های بنیامین نتانیاهو را بسیار جدی توصیف و اعلام کرد این اتهام ها شامل دریافت رشوه، کلاهبرداری، جعل، تقلب و خیانت در امانت است. 

" مندلبلیت" افزود: تحقیقات مفصل انجام دادیم و به اطمینان کامل رسیدیم که بنیامین نتانیاهو، قوانین کیفری اسرائیل را نقض کرده است.

دادستان کل رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه با تهدیدات و فشار‌هایی روبرو شده بود، تأکید کرد در این تحقیقات سیاسی کاری نشده است. 

نتانیاهو بلافاصله پس از اعلام جرم علیه خود، نهاد قضایی، پلیس و دیگر نهادهای مرتبط را متهم کرد که با "مدعیات جعلی و انگیزه‌ های سیاسی" علیه وی دسیسه کرده‌ اند.  

نتانیاهو مدعی شد اعلام جرم علیه او "اقدامی برای راه‌ اندازی کودتا" و "برانداختن یک دولت دست راستی" بوده است. نخست وزیر اسرائیل همچنین گفت هرگز استعفا نخواهد داد. 

نتانیاهو چندین پرونده فساد در نظام قضایی رژیم صهیونیستی دارد. وی در پرونده موسوم به ۴۰۰۰ به دادن رشوه و در پرونده های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ نیز به سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم شده است. همسر نتانیاهو نیز به فساد و سوء استفاده از قدرت متهم است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 1 آذر 1398 - 15:16:10