سردار باقری : نیروهای مسلح در آماده باش ظهور منجی اند

پنج شنبه 16 آبان 1398 - 18:30:8
سردار باقری : نیروهای مسلح در آماده باش ظهور منجی اند

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد جان بر کفان نیروهای مسلح هرگز میدان مبارزه با ظلم را خالی نمی کنند و همیشه آماده باش ظهور منجی عالم بشریت اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر محمد حسین باقری امروز در مراسم عهد سربازی نیروهای مسلح استان قم در مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مردم و نیروهای مسلح در سخت ترین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که با پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می کنند افزود: امروز هم نیروهای مسلح به پشتیبانی ملت قهرمان ایران در آمادگی کامل است تا زمینه های ظهور امام عصر (عج) را فراهم کند. 
وی بستن عهد با امام زمان را ماموریتی خطیر دانست و گفت: اگر امت های پیشین بر عهد خود با امام زمانشان می ماندند، مسیر تاریخ عوض می شد و این همه ظلم بر اهل بیت عصمت و طهارت تحمیل نمی شد.
سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اگر در تاریخ عده‌ای با خلف وعده سبب انحراف در تاریخ شدند نسل امروز و نسل‌های آینده در عهد خود ایستادگی می‌کنند، این مراسم نشان می‌دهد که ایستادند و از آرمان الهی و مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، ایران را نقطه عطفی بی نظیر در مسیر انتظار فرج توصیف کرد و افزود: با انقلاب اسلامی علاوه بر احساس و شور، میدان عمل برای زمینه سازی ظهور فراهم شد.
سرلشگر باقری گفت: انتظار فرج فقط احساس و اشک، انزوا و نا امیدی از حرکت و عافیت طلبی نیست بلکه به معنای حرکت، امید سرشار به تحول، تلاش و جهاد دائمی و مبارزه با ظلم در هر زمان و مکان است.
وی گفت: میدان های مجاهدت، امتحانی است که معلوم شود سرباز امام عصر و مرد عمل کدامند؟
سرلشگر باقری بیداری اسلامی را پیوستن به آرمان های امام عصر و زمینه سازی ظهور دانست و گفت: مهمترین و محوری ترین بخش بیانیه گام دوم انقلاب مهدویت و ظهور است و این بیانیه مجموعه راهبردهای آمادگی برای ظهور و انتظار واقعی است که همه به ویژه نسل جوان باید با خودسازی و حرکت جهادی خود را برای نقش آفرینی در زمینه سازی ظهور آماده کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: هدف ما روشن، امیدمان در اوج و پیروزی قطعی است به شرط اینکه ویژگی ایمان و اخلاص را در حد کمال داشته باشیم.
سرلشکر باقری گفت: جبهه حق یک جنبه ای از قدرت الهی است که مایه قدرت و اعتماد به نفس ماست والا سلاح مادی دشمن بسیار بالاتر از سلاح ماست اما قدرت بازدارندگی ما علاوه بر دلایل مادی با اراده الهی معنا یافته و خالی کننده دل دشمنان است و این قدرت را باید با تبعیت از رهبری حفظ و تقویت کرد.
وی با اشاره به توطئه های متعدد جبهه استکبار از گذشته تا به حال، حوادث اخیر در عراق و لبنان را توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تزلزل در پایه های حکومت های مردمی و جایگزینی آن با حکومت های دست نشانده و با سوء استفاده از مطالبات واقعی مردم این کشورها بیان کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اما مردم و مرجعیت بصیر عراق و لبنان با این توطئه ها مقابله کردند.
سرلشکر باقری تصریح کرد: امروز شکل توطئه ها کاملا برملا شده که با پخش پول، وعده بیهوده و توسعه فساد تلاش می کنند اندکی را در میدان اعتراضات نگاه دارند و با بوق های رسانه ای شان آن را به نام مردم این کشورها تمام کنند در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست.
سرلشکر باقری گفت: مسئولان عراق و لبنان وظیفه دارند مشکلات مردمشان را بدون توجه به بوق های تبلیغاتی غرب و با اتکا به خود حل کنند و هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی آنها را ندارند.
وی حماسه اربعین را تجدید عهد و پیمان ملت عراق و ایران با شهدا و امام و با ولی عصر در پایداری در این راه ذکر کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد ملت ایران از هیچ تهدید و فشاری هراس ندارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 16 آبان 1398 - 18:1:26