جنبش نجباء عراق: عناصر خارجی درپی منحرف کردن اعتراضات هستند

سه شنبه 14 آبان 1398 - 13:13:47
جنبش نجباء عراق: عناصر خارجی درپی منحرف کردن اعتراضات هستند

تهران- الکوثر: رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق ضمن حمایت از مطالبات برحق مردم معترض در عراق تأکید کرد عناصر خارجی در پی به انحراف کشاندن اعتراض ها و انتقام‌گیری از مقاومت هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ علی الاسدی در تشریح تحولات اخیر عراق، «فساد سازمان یافته دولتی» پس از سال 2003 را علت اصلی ناآرامی‌های این کشور توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» ضمن تأیید مشروعیت مطالبات مردمی در عراق، عناصر خارجی را به نفوذ و مداخله فرصت‌طلبانه با هدف تخریب ساختار سیاسی کشور و انتقام‌گیری از مقاومت متهم کرد.

وی یادآوری کرد دشمنان تمرکز خود را بر ایران، حزب‌الله و الحشد الشعبی گذاشته‌اند؛ چرا که مهم‌ترین عناصر به شکست‌کشاندن نقشه‌های آنان و تغییر معادله در خاورمیانه هستند.

این مسؤول ارشد مقاومت با اشاره به جایگاه والا و ابتکار عمل مرجعیت در عراق، ابراز خوش‌بینی کرد این کشور با همت جوانان غیور، آینده بهتری خواهد داشت.

الاسدی با بی‌تاثیر خواندن وعده‌های دولت برای تامین خواسته تظاهرکنندگان تصریح کرد: ملت عراق از شعار و وعده خسته شده است، چرا که هیچ‌یک از وعده‌های 16 سال گذشته به ملت و همچنین وعده‌های انتخاباتی، محقق نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 14 آبان 1398 - 11:25:26