رئیسی: ‌میدان مبارزه با فساد را با «سیاسی‌کاری و ‌‌اتهام‌زنی» خالی نمی‌کنیم

پنج شنبه 9 آبان 1398 - 15:42:10
رئیسی: ‌میدان مبارزه با فساد را با «سیاسی‌کاری و ‌‌اتهام‌زنی» خالی نمی‌کنیم

تهران- الکوثر: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دستگاه قضا میدان مبارزه با فساد را با سیاسی‌کاری و ملامت و اتهام‌زنی خالی نمی‌کند، گفت: کسی ‌که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد فساد،‌ تبعیض و ناعدالتی را نمی‌پذیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار ‌با خانواده‌های معظم شهدا، علما و نخبگان آذربایجان شرقی با اشاره به این که نکته نظرات برگزیدگان در این جلسه بسیار مفید بود، اظهار داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ ما و کشور هستند.

وی با بیان این که خانواده شهدا نشان و عَلَم عزت جمهوری اسلامی هستند افزود: فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت با نام و یاد شهدا در کشور ترویج می‌شود و نام شهدا زینت‌بخش هر کوی و بزنی است که همواره با خودشان فرهنگ حفظ ارزش ها را با خود دارند.

وی با بیان اینکه باطل، فساد و تبعیض در نظام اسلامی جایی ندارد و فساد ناپذیر است، گفت: برخی در گوشه ای با هوای نفس، زیاده خواهی، دست اندازی به حقوق بیت‌المال به وجود آید ولی ماندگاری ندارد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: کسی نداریم که دل در گرو انقلاب اسلامی داشته باشد و فساد و تبعیض و ناعدالتی را بپذیرد. نظام اسلامی در دوره 40 ساله گام‌های بلندی برداشته و تجربیات و اندخته‌های زیادی دارد و با این تجربیات، در گام دوم، آینده را بسیار روشن و امیدوار‌کننده می‌بینیم.

رئیس قوه قضائیه، با تاکید بر اینکه جریان عدالتخواهی راه خود را به برکت خون شهدا ادامه خواهد داد، ابراز داشت: دانشمندان و دانشجویان ما گام‌های موثری در توسعه برداشتند‌ و میدان دادن به جوانان هم مورد تاکید رهبری بوده و جوانان هم باید کارهای دانش بنیان خود را با قدرت پیش برند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 9 آبان 1398 - 15:41:21