اذعان ژنرال صهیونیست به قدرت ایران و حزب الله

سه شنبه 7 آبان 1398 - 14:2:13
اذعان ژنرال صهیونیست به قدرت ایران و حزب الله

تهران - الکوثر : یک ژنرال صهیونیست ضمن اذعان به توان موشکی حزب‌الله و ایران اعلام کرد: نیازی به ورود زمینی به فلسطین اشغالی نیست و همین موشک‌ها می‌توانند اسرائیل را به منطقه ‎ای جنگ‌زده تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «اسحاق بریک» ژنرال اسرائیلی روز سه شنبه تاکید کرد: بر اساس منابع خارجی بسیار معتبر حزب‌الله حدود ۱۳۰ هزار موشک در اندازه‌های مختلف، بیش از ۱۰ هزار موشک سنگین و دوربرد از جمله موشک‌های نقطه‌زن و با دقت یک تا سی متر در اختیار دارد. 

بریک درباره برد موشک‌های حزب‌الله گفت: برد موشک‌های حزب‌الله از ۳۵۰ کیلومتر تا ۷۵۰ کیلومتر است و موشک ذوالفقار با برد ۷۵۰ کیلومتری می‌تواند از مرزهای ترکیه و سوریه، شهرک صهیونیستی ایلات را هدف بگیرد. 

این ژنرال صهیونیست در ادامه افزود: کشوری در جهان پیدا نمی‌شود که بتواند با این مقدار موشک مقابله کند و هزار موشک از این دست کافی است تا «اسرائیل» را به منطقه‌ای جنگ‌زده تبدیل کند و اینها تنها بخشی از موشک‌هایی است که به اسرائیل خواهد رسید. 

بر اساس گفته بریک، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده که «گنبد آهنین» برای مقابله با موشک‌هایی که به سمت فلسطین اشغالی پرتاب خواهد شد، کافی نیست. 

پیش از این کانال 13 رژیم صهیونیستی اذعان کرد: در صورت وقوع جنگ، اوضاع فاجعه باری در اسرائیل رخ دهد و نگرانی  اصلی این است که روزانه تل آیو با ده ها و حیفا با صدها موشک سنگین هدف قرار گیرد. فرودگاه و بنادر نیز بسته خواهند شد و اسرائیلی ها روزنه ای برای فرار نخواهند داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 7 آبان 1398 - 13:53:29

پربازدیدها