تلویزیون رژیم صهیونیستی: با غزه باید با سیاست چماق و هویج برخورد کرد

یک شنبه 17 شهریور 1398 - 12:37:15
تلویزیون رژیم صهیونیستی: با غزه باید با سیاست چماق و هویج برخورد کرد

تهران- الکوثر: تلویزیون رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در مقابل مقاومت در غزه اذعان کرد و در تحلیلی گفت که باید به جای شیوه‌های گذشته از سیاست «چماق و هویج» استفاده کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «رونی دانییل» خبرنگار نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد، این رژیم راه حلی برای نوار غزه ندارد.

بر اساس این گزارش، دانییل گفت: نوار غزه خاری در چشم اسرائیل است و باید با شیوه «چماق و هویج» با آن برخورد کرد.

وی در گزارش خود تحت عنوان «نبردهای نظامی با غزه فایده‌ای ندارد»، اعلام کرد: ما قادر به حل این مشکل غزه حتی در افق دور نخواهیم بود؛ من به اسرائیلی‌ها پیشنهاد نمی‌کنم که اظهارات رهبران سیاسی را باور کنند، کسانی که وعده می‌دهند حاکمیت حماس (در نوار غزه) را از بین می‌برند.

دانییل ادامه داد: مسأله غزه راه حلی ندارد. اسرائیل پیشتر نیز چندین بار وارد درگیری نظامی با غزه شده است و درباره این موضوع از جمله اینشتین وام می‌گیرم که گفته «حماقت انجام دوباره یک کار با یک روش و انتظار نتایج متفاوت داشتن است»؛ این بیماری روانی است.

وی تأکید کرد: باید با غزه به شیوه چماق و هویچ برخورد کرد و گام‌ها (را بر اساس این روش) برداشت؛ نه تنها در بعد نظامی بلکه در زمینه‌های گسترده دیگر هم.

تحلیلگران صهیونیست تهدیدهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل علیه غزه را نامتقاعدکننده خواندند و می‌گویند همان اندازه که وضعیت مرز نوار غزه و موشک‌پراکنی‌ها خطرناک شده، احتمال انفجار اوضاع در کرانه باختری قوت گرفته است.

چندی پیش «یوسی بِلِن» وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نوار غزه نقطه ضعف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل وی ترجیح می‌دهد همیشه در قبال آنچه اتفاق می‌افتد، ساکت باشد و سیاست خویشتنداری اتخاذ کند 


یک شنبه 17 شهریور 1398 - 11:55:22