واکنش حماس به حضور نتانیاهو در حرم ابراهیمی

پنج شنبه 14 شهریور 1398 - 15:13:44
واکنش حماس به حضور نتانیاهو در حرم ابراهیمی

تهران - الکوثر : جنبش حماس اعلام کرد اقدام نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس برای تعرض به مقدسات وآلوده کردن صحن مسجد حرم ابراهیمی در شهر الخلیل ، مانوری انتخاباتی برای راضی کردن تندروهای صهیونیستی است که تشنه تجاوزات بیشتر به مقدسات اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود : ما امروز در برابر صحنه ای از درگیری ها هستیم که مقامات اشغالگر به سوی یهودی سازی کرانه باختری به عنوان عمل انجام شده پیش می روند؛ اقدامی که پیشتازان شهرک سازی از زمان آغاز طرح های شهرک سازی خود در کرانه باختری رویای آن را در سر می پروراندند. 
حماس تاکید کرد: شکستن طرح شهرک سازی و مقابله با آن جز از طریق مقاومت و اخراج شهرک نشینان و جلوگیری از ادامه حضور شان در خاک فلسطین که به لطف هماهنگی های امنیتی فراهم شده است, میسر نخواهد بود. 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر این که مقاومت در کرانه باختری و فرزندان قهرمان فلسطین اجازه نخواهند داد شهرک نشینان با امنیت در این خاک زندگی کنند، عملیات قهرمانانه چند روز گذشته در کرانه باختری را پیامی برای مقامات دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان دانست که نشان می دهد اینجا امنیت ندارند. 
حماس همچنین از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دستگاه های امنیتی وابسته به آن خواست از اظهاراتی که با آن ذهن مردم را منحرف می کند دست بردارند و در مسیر مبارزه فراگیر برای مقابله با یهودی سازی و الحاق کرانه باختری قدم بردارند واجرای توافقنامه ها با رژیم اشغالگر را متوقف کنند ودست مقاومت را (برای مقابله با طرح های صهیونیستی) باز بگذارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 شهریور 1398 - 15:6:36