رهبر انصارالله یمن عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را ورشکسته خواند

دو شنبه 11 شهریور 1398 - 8:46:22
رهبر انصارالله یمن عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را ورشکسته خواند

تهرن- الکوثر: رهبر جنبش انصارالله یمن، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی را عناصری ورشکسته و خائن توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالملک بدرالدین الحوثی با انتقاد از وابستگان ائتلاف سعودی گفت: عربستان و امارات به این خائنان به عنوان کالا می‌نگرند و با آنها هرگونه که خواسته باشند، رفتار می‌کنند.

وی در سخنانی به مناسبت آغاز سال جدید هجری قمری خاطرنشان کرد: کسانی که همواره به دشمن خدمت و از آنها حمایت و جنایتاش علیه ملت را تائید کرده اند، در حال حاضر، هیچ قدر و منزلتی نزد آنها ندارند.

بدرالدین گفت: خائنان اجاز ندارند به اندازه سرانگشتی از مسیری که برایشان در راه خدمت به منافع اجنبی تعیین شده است، منحرف شوند.

وی خطاب به این عناصر افزود: کسی که ملت، استقلال و کرامت خود را بفروشد، به طرز وحشتناکی ورشکسته است.

رهبر انصارالله گفت: عربستان و امارات خائنان را به خط مقدم جنگ می‌فرستند و در صورت عقب نشینی آنها را می کشند و بمباران می‌کنند.

وی افزود: من به تمامی کسانی که برای متجاوزان می جنگند و کسانی که فرزندان شان را به کمک ائتلاف سعودی می‌فرستند، توصیه می‌کنم که  تقوای الهی پیشه و نسبت به این رویکرد خود بازنگری کنند. چرا که این کارها، نوعی ماجراجویی اشتباهی و زیانی وحشتناک محسوب می‌شود.

مقام یمنی به حضور نیروهای متجاوز در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کسانی که خود در خیانت علیه کشورشان دست داشته‌اند، اعتراف می‌کنند که آنچه در کشور جریان دارد، نوعی اشغالگری و تجاوز است.

وی با محکوم کردن جنایت ائتلاف آمریکایی-سعودی در حق اسرای زندانی در استان ذمار تاکید کرد که دشمن به طور عمد، این افراد زندانی در  ذمار را هدف قرار داد، در حالی که شماری زیادی از آنها خود را برای خروج از این زندان بر اساس قرارداد تبادل اسرا، آماده کرده بودند.

الحوثی خاطرنشان کرد که جنایت متجاوزان در حق اسرا، بیانگر کینه و ورشکستگی انسانی، اخلاقی و به بن بست رسیدن آنها در نبرد علیه ملت ماست.


دو شنبه 11 شهریور 1398 - 8:46:8