حزب‌الله درباره به راه انداختن جنگ به رژیم صهیونیستی هشدار داد

دو شنبه 21 مرداد 1398 - 15:56:16
حزب‌الله درباره به راه انداختن جنگ به رژیم صهیونیستی هشدار داد

تهران - الکوثر : نائب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان گفت رژیم صهیونیستی دیگر قادر به تحقق اهداف خود بوسیله جنگ نیست و اگر جنگ جدیدی به راه اندازد، هزینه ی سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه قدرت مقاومت در کنار فداکاری و شجاعت مردم لبنان موجب ناکامی صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه شد، گفت: هدف دشمن در این جنگ از بین بردن مقاومت و اجرای طرح آمریکایی خاورمیانه جدید بود.

«شیخ علی دعموش» افزود: براساس این طرح قرار بود سلطه آمریکا با محوریت رژیم صهیونیستی شکل گیرد اما این طرح و سایر دسیسه‌ها با پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه ناکام ماند.

جنگ 33 روزه میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای حزب‌الله لبنان در ژوئیه 2006 آغاز شد و در 14 اوت همان سال با پیروزی حزب الله لبنان به پایان رسید؛ رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه با تحمل شکست و خسارت و تلفات سنگین از این جنگ عقب نشینی کرد. 

عضو ارشد حزب‌الله لبنان همچنین با ابراز خرسندی از آشتی احزاب لبنانی و از سرگیری جلسات هیأت دولت بعد از چهل روز تعطیلی گفت: این اقدام گامی مثبت برای حفظ ثبات داخلی و مصون ماندن لبنان مقابل توطئه‌های خارجی است.

در همین حال، «محمد رعد» رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در مجلس لبنان روز یکشنبه تاکید کرد: اگر اسرائیل فکر می‌کند می‌تواند بر حزب الله غلبه کند، اشتباه بزرگی مرتکب می شود؛ چرا که مقاومت قادر است به طور کامل دشمن صهیونیستی را نابود کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 21 مرداد 1398 - 15:51:50