عصبانیت رژیم صهیونیستی از تصمیم محمود عباس

جمعه 4 مرداد 1398 - 16:9:54
عصبانیت رژیم صهیونیستی از تصمیم محمود عباس

بیروت- الکوثر: در پی اقدام محمود عباس به تعلیق اجرای تمام توافقنامه های امضا شده با رژیم صهیونیستی، این رژیم تهدید کرد، مردم فلسطین هزینه این اقدام عباس را خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ایلی کوهین وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام محمود عباس گفت: وی در اصل از همان ابتدا  نیز به توافقنامه های امضا شده با اسرائیل پایبند نبود و اکنون ملت فلسطین است که هزینه تعلیق آن را خواهد پرداخت و باید پرسید فلسطینی ها بعد از تعلیق این توافقنامه ها چه می توانند بکنند؟

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد: محمود عباس اکنون  چه کاری انجام خواهد داد؛ آیا در مدارس فعالیت های تحریک آمیز علیه اسرائیل انجام خواهد داد؛ یا حقوق خانواده های مجریان عملیات (ضد صهیونیستی) را پرداخت خواهد کرد؟

کوهین تصریح کرد: محمود عباس مضمون توافقنامه های امضا شده با اسرائیل را اجرایی نکرد؛ او می تواند تهدید کند اما هزینه اش را فلسطینی ها خواهند پرداخت.

به دنبال اقدام رژیم صهیونیستی به تخریب یکصد دستگاه منزل مسکونی فلسطینی ها در جنوب قدس، محمود عباس پنجشنبه شب از تعلیق اجرای تمام توافقنامه های امضاء شده با رژیم صهیونیستی خبر داد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 4 مرداد 1398 - 15:54:58