صدها هزار نفر می‌خواهند موجودات فضایی را در « منطقه ۵۱ » آمریکا ببینند

پنج شنبه 27 تیر 1398 - 18:25:7
 صدها هزار نفر می‌خواهند موجودات فضایی را در « منطقه ۵۱ » آمریکا ببینند

تهران- الکوثر: بیش از هفتصد هزار نفر تاکنون اعلام کرده‌اند که قصد دارند با شرکت در یک رویداد عجیب ، در روز ۲۰ سپتامبر با فتح یک پایگاه اسرارآمیز نظامی در آمریکا معروف به « منطقه ۵۱ » موفق به دیدار با موجودات فضایی شوند !

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت دفاع آمریکا ناچار شده است که هشدار دهد این افراد در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

منطقه ۵۱ یک پایگاه نظامی اسرارآمیز در ایالات متحده است که بین محدوده‌های کوهستانی شمال لاس وگاس، در نوادا قرار دارد و برای چندین دهه است که باعث ایجاد شایعات بسیاری در خصوص وجود بیگانگان فضایی و یوفو‌ها در این ناحیه شده است. حتی برخی گفته‌اند که دولت آمریکا در این مکان با موجودات فضایی همکاری و تماس دارد.

سازمان سیا یک بار به وجود منطقه ۵۱ در اسناد محرمانه مربوط به برنامه هواپیما جاسوسی یو۲ اعتراف کرده بود، اما هیچ اشاره‌ای به سفینه‌ها یا بیگانگان نداشته است.

طی فراخوان اینترنتی که روزهای اخیر منتشر شده است، بسیاری از مردم، عمدتاً آمریکایی ابراز تمایل کرده‌اند که در روز ۲۰ سپتامبر می‌خواهند به این مکان بیاییند و از آن بازدید کنند.

از نظر امنیتی دسترسی به منطقه ۵۱ بسیار سخت است. نزدیک‌ترین مکان که امکان دید داشتن از روی زمین به این منطقه را دارد، کوهی به نام تیکابو پیک است که که فاصله‌ای ۲۶ مایلی با منطقه ۵۱ دارد.

به گفته روزنامه هاف پُست، فراخوان دعوت به بازدید از منطقه ۵۱ نخستین بار در یک حساب کاربری با نام  SmyleeKun در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییچ منتشر شد که توجه وزارت دفاع را به خود جلب کرد و باعث شد این وزارتخانه در این خصوص یک پیام هشدار صادر کند.

لورا مک آندروس، سخنگوی نیروی هوایی آمریکا، به واشنگتن پست گفت که منطقه ۵۱ یک محدوده تمرین باز نظامی برای نیروی هوایی است و هر کسی که برای ورود به آن تلاش کند، با ممانعت ما مواجه خواهد شد.


پنج شنبه 27 تیر 1398 - 15:59:56

دسته بندی :