استاد الازهر مطرح کرد:

هشدار درباره دو جریان خطرناک که جوانان مسلمان را نشانه رفته اند!

چهار شنبه 26 تیر 1398 - 19:1:7

تهران- ویژه الکوثر: استاد دانشگاه الأزهر مصر درباره دو جریان خطرناک که جوانان مسلمان را نشانه رفته اند هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «شیخ عبدالسلام محمد» در برنامه «الوجه الآخر» شبکه جهانی الکوثر، جوانان مسلمان را از دو جریان غربی و سلفی که هدف هر دو آنها گمراه کردن جوانان مسلمان و از بین بردن ظرفیت های سازنده آنان است، برحذر داشت.

استاد شعبه دانشگاه الأزهر در اسکندریه مصر گفت: امروزه دو جریان برای جذب جوانان مسلمان تلاش می کنند. جریان نخست، جریان غربی است که وارد خلوت و فضای خصوصی آنان می شود و هدف آن از بین بردن ظرفیت های جوانان از طریق وسایل ارتباطی و کانال های ماهواره ای و کامپیوتر و دور کردن آنان از اسلام است. جریان دوم، جریان سلفی وهابی است که با صدور فتواهای تکفیری و ترویج تنفر، عقل جوانان را می دزدد به طوری که یک جوان مسلمان که باید به علم و تمدن و ترویج اسلام و تشکیل خانواده فکر کند و امید آینده امت اسلامی است، تحت تاثیر این جریان خودش را منفجر می کند و تعدادی از مردم بی گناه اعم از زن و مرد و کودک و پیر و جوان را نیز با خودش می کُشد.

شیخ عبدالسلام افزود: از این رو ما می خواهیم جوانان مسلمان را از این دو جریان وحشتناک نجات دهیم زیرا جریان های میانه رو رسانه های قدرتمندی در اختیار ندارند، برخلاف جریان وهابی که فقط در قاهره حدود 200 شبکه ماهواره ای برای پخش برنامه در اختیار دارد و برای تحقق بخشیدن به اهداف پست خود، پول هنگفتی خرج می کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 تیر 1398 - 19:0:55