کُری خواندن بایدن برای ترامپ: بیا مسابقه شنای سوئدی بدیم!

چهار شنبه 26 تیر 1398 - 15:20:45
کُری خواندن بایدن برای ترامپ: بیا مسابقه شنای سوئدی بدیم!

تهران- الکوثر: در شرایطی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تحقیر جو بایدن رقیب اصلی خود از حزب دموکرات به سن زیاد و ضعف جسمانی او اشاره می کند، بایدن در اقدامی متقابل، ترامپ را به چالش شرکت در مسابقه شنای سوئدی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از پایگاه هیل، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق و نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در انتخابات آینده آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه MSNBC با این سئوال مواجه شد که اگر ترامپ در خصوص سن و سال او یا وضعیت روحی-روانی‌اش در یک مناظره شوخی کند چه جوابی به او خواهد داد؟

بایدن 76 ساله پوزخندزنان گفت: من به او خواهم گفت بیا جلو دونالد! اگر مردی نشان بده چند تا شنا سوئدی می‌توانی بروی؟

این نامزد ریاست جمهوری پیشتاز حزب دموکرات آمریکا در ادامه تاکید کرد به این رقیب سیاسی 73 ساله خود خواهد گفت: بیا جلو و اگر مردی با من مسابقه بده!

ترامپ معمولاً زمانی که درباره جو بایدن حرف می‌زند از او با لفظ "جو بایدن خواب آلود" یاد می‌کند. زمانی که جو بایدن در ماه آوریل قدم به میدان رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 گذاشت ترامپ در توییتی عنوان کرد، امیدوار است بایدن "هوشی را که مدت‌هاست محل تردید است" برای پیشبرد یک پویش موفق انتخابات مقدماتی داشته باشد.

با این حال ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به درخواست برای اظهار نظر درباره این پیشنهاد بایدن برای مسابقه شنای سوئدی جواب نداد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 تیر 1398 - 15:20:13