حمایت گروههای مقاومت فلسطین از دبیرکل حزب الله لبنان

سه شنبه 25 تیر 1398 - 14:47:4
حمایت گروههای مقاومت فلسطین از دبیرکل حزب الله لبنان

تهران - الکوثر : گروههای مقاومت فلسطین با حمایت از سخنان «سیدحسن نصرالله » دبیرکل حزب الله لبنان، اعلام کردند سخنان دبیرکل حزب الله، الهام بخش نیروهای مقاومت فلسطین است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هانی ثوابته یکی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز دوشنبه گفت: روحیه مبارزه طلبی نیروهای مقاومت که دبیرکل حزب الله اخیرا" از آن سخن گفت، به نیروهای مقاومت فلسطین روحیه تازه ای بخشید و فلسطینیان از آن برای ادامه راه مقاومت بهره می گیرند. 

طلال ابوظریفه از رهبران جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز تاکیدکرد، دبیرکل حزب الله همچنان بر حقوق مشروع فلسطینیان پافشاری می کند و با دلیل نشان داد که رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک امت اسلامی است. 

احمد المدلل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز گفت : زبانی که سید حسن نصرالله با آن سخن گفت، تنها زبانی است که اشغالگران اسرائیلی آن را می فهمند، بویژه در زمانی که این رژیم به عربده کشی علیه مقاومت مشغول است.  

درهمین حال ، «مشیر المصری» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: مقاومت فلسطین و لبنان هدف اسرائیل و آمریکا هستند و امروز گروههای مقاومت و همه حامیان فلسطین باید در برابر توطئه های جدید از جمله معامله قرن بایستند. 

دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب در گفت‌ وگو با شبکه المنار لبنان تاکید کرد، مقاومت با وجود تحریم ها و مجازات ها، هرروز قوی‌تر شده و به شکل چشمگیری پیشرفت کرده و مقاومت می تواند با موشک هایش اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 25 تیر 1398 - 13:41:46