«ارتداد سیاسی» توطئه ای برای ضربه زدن به اسلام

پنج شنبه 30 خرداد 1398 - 18:37:47

تهران- الکوثر: پژوهشگر برجسته علوم اسلامی پدیده «ارتداد سیاسی» را توطئه ای دانست که برای ضربه زدن به اسلام طراحی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر شیخ محمد علی میرزایی در برنامه چالشی «الوجه الآخر» شبکه جهانی الکوثر در تشریح پدیده «ارتداد سیاسی» گفت: این نوع ارتداد در واقع برنامه ای برای ضربه زدن به اسلام است. به این صورت که تعدادی معمم با عمامه های جعلی می آیند و ادعا می کنند به دین اسلام مشرف شده اند اما بعد از مدتی این افراد در حضور رسانه ها خروج خود از اسلام را اعلام می کنند تا به این ترتیب به اساس و پایه اسلام ضربه بزنند.

دکتر میرزایی افزود: این پدیده که اسلام را هدف قرار داده است با ارتداد یک شخص عادی که در انتخاب باورها و اعتقاداتش آزاد است تفاوت دارد.

این استاد برجسته حوزه علمیه در بخش دیگری از برنامه «الوجه الآخر» گفت: ما نیازمند منبعی اصیل و معصوم هستیم تا بر اساس آن احادیث و روایاتی را که از معصومان نقل می شود بسنجیم و پالایش کنیم، چرا که با گذشت 1400 سال تحریفاتی در اسلام صورت گرفته است به طوری که حتی از پیامبر اسلام (ص) که رحمت برای جهانیان است شخصیتی خشن و خونریز ساخته اند.

دکتر میرزایی افزود: قرآن در اینجا نور و معیاری است که می تواند مرجعی برای همه برنامه های اصلاحی و پالایش احادیث و روایات در اسلام باشد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 30 خرداد 1398 - 16:57:42