تحلیلگر آمریکایی: ادعاهای ضدایرانی پمپئو قابل اعتماد ندانست

جمعه 24 خرداد 1398 - 18:41:0
تحلیلگر آمریکایی: ادعاهای ضدایرانی پمپئو قابل اعتماد ندانست

تهران- الکوثر: یک تحلیلگر آمریکایی با کنار هم گذاشتن دو مورد از سخنان وزیر خارجه آمریکا ادعای او را درباره نقش‌آفرینی ایران در حادثه پیش آمده برای نفت‌کش‌ها در دریای عمان زیر سوال برد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «گارلند نیکسون»، مجری برنامه‌های رادیویی و تحلیلگر سیاسی در واشنگتن در صفحه توئیتر خود با کنار هم گذاشتن دو مورد از سخنان «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا سخنان روز گذشته (پنجشنبه) او درباره متهم کردن ایران به نقش‌آفرینی در حادثه نفت‌کش‌های دریای عمان را زیر سوال برده است. 

نیکسون از یک طرف به یادآوری اعترافاتی پرداخت که «مایک پمپئو» درباره رواج دروغگویی در دوران حضورش در سیا پرداخته و از یک طرف بخشی از سخنان او در کنفرانس خبری روز گذشته (پنجشنبه) درباره دست داشتن ایران در حادثه انفجار دو نفت‌کش در دریای عمان را منتشر کرده است. 

او نوشته است: «مایک پامپئو: " وقتی من رئیس سیا بودم، ما دروغ می‌گفتیم، فریبکاری می‌کردیم، دزدی می‌کردیم. ما برای این کارها یک دوره کامل آموزشی داشتیم.| مایک پامپئو: جمهوری اسلامی ایران عامل حملاتی است که امروز در دریای عمان اتفاق افتاد».

«مایک پمپئو» وزیر خارجه کنونی آمریکا و رئیس سابق آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) در سخنانی که ماه گذشته از او منتشر شد اعتراف کرد او و سایر کارکنان سیا برای دروغ گفتن و فریبکاری کردن و دزدی کردن دوره های آموزشی را می گذراندند!

تحلیلگران مسائل سیاسی «سیاسی‌سازی اطلاعات» و تحریف حقایق به منظور همسو بودن آنها با دیدگاه‌های خاص سیاسی را یکی از آسیب‌های دستگاه‌های جاسوسی این کشور می‌دانند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 24 خرداد 1398 - 18:40:54