کشتی‌گیر اوکراینی علاقه‌مند به رهبر انقلاب کیست؟

سه شنبه 21 خرداد 1398 - 19:2:45
کشتی‌گیر اوکراینی علاقه‌مند به رهبر انقلاب کیست؟

تهران- الکوثر: کشتی گیر اوکراینی با پوشیدن لباس منقش به تصویر مقام معظم رهبری هنگام رفتن روی سکو، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روز گذشته انتشار تصویری از یک کشتی‌گیر اوکراینی با پیراهن منقش به تصویر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روی سکوی قهرمانی که روی آن جمله «لبیک یا خامنه‌ای» حک شده بود خبرساز شد. نگاهی به صفحه اجتماعی این کشتی گیر نشان داد این کشتی‌گیر آذربایجانی‌الاصل اوکراین علاقه زاید الوصفی به اهل بیت (ع)، شهدای مدافع حرم و بزرگان کشورمان از جمله رهبر معظم انقلاب و مرحوم آیت الله بهجت دارد.

المار نور علی یف در صفحه اجتماعی خود تصاویری از سفرش به ایران و زیارت مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه (س) و حضور بر مزار مرحوم آیت‌الله بهجت (ره) قرار داده است.

در این صفحه همچنین ویدیوهایی از مراسم عزاداری و مدیحه سرایی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت امیرالمؤمنین (ع) قرار داده شده که نشان از علاقه زائدالوصف این کشتی‌گیر به اهل بیت علیه السلام قرار دارد.

المار نورعلی‌یف، کشتی‌گیر آذربایجانی‌الاصل اوکراینی که در مسابقات کشتی قهرمانی کشور اوکراین موفق به کسب مدال طلا شده بود با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته به روی سکوی دریافت جوایز رفت. نورعلی‌یف که اصلیتی آذربایجانی دارد سال 2018 در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال اروپا (امیدها) موفق به کسب عنوان سوم وزن 77 کیلوگرم شده بود.

وی همچین عنوان نایب قهرمانی ارتش‌های جهان در سال 2017 را هم در کارنامه دارد و در همین سال نایب قهرمان اروپا در رده سنی جوانان شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 21 خرداد 1398 - 19:2:37

پربازدیدها