پاسخ قاطع استاد علوم دینی به ادعای یک مبلغ وهابی

یک شنبه 12 خرداد 1398 - 17:29:37

تهران- ویژه الکوثر: استاد برجسته علوم اسلامی به ادعاهای واهی یک مبلغ وهابی درباره مسئله امامت در اسلام، قاطعانه پاسخ داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ اسد محمد قصیر در برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر گفت: پروژه وهابیت همواره با ایجاد تفرقه و چند دستگی و تخریب و به آتش کشیدن و منفجر کردن همراه بوده است که به شیوه ابن تیمیه و محمد عبدالوهاب صورت می گیرد. وقتی مشخص شود که منظور از «امامت» در اسلام، در واقع امامت عقیدتی و امامت قرآنی است، طبعا این موضوع به نفع پروژه وهابیت نیست. به همین علت آنها به تحریف روی می آورند.

این استاد برجسته علوم دینی با نمایش متن مکتوب یک مبلغ وهابی افزود: در پیام این مبلغ وهابی دقت کنید که مدعی شده است تصمیم گیری درباره «امامت صغرا» و «امامت کبرا» به شورا سپرده شده است. این شخص مدعی است منظور از «امامت صغرا» همان «نماز» و منظور از «امامت کبرا» همان «خلافت» است. این افراد استعداد زیادی برای بدعت گذاشتن در دین و تحریف دین به شیوه ابن تیمیه دارند. ابن تیمیه در زمان خودش روایات را تحریف می کرد و اکنون نیز وهابیت همان مسیر را در پیش گرفته است. آخر در کجای اسلام آمده است که «نماز» به معنای «امامت» است؟ این شخص ادعا می کند «امامت کبرا» به معنای «خلافت سیاسی» است.

استاد اسد محمد قصیر افزود: وهابی ها 215 سال است که فتنه در بین مسلمانان می کارند. آنها با این کار خود امت اسلامی را نابود و اسلام را مخدوش کردند و اکنون می بینیم در حال به انحراف کشاندن دین هستند صرفا به این علت که تفکر امامت و ولایت اهل بیت به عنوان عامل وحدت بخش مسلمانان، آنها را آزار می دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 خرداد 1398 - 17:29:21