انتشار تصاویر حمله سال گذشته انصارالله به فرودگاه ابوظبی+فیلم

جمعه 3 خرداد 1398 - 8:32:31

تهران- الکوثر: تصاویری از حمله سال گذشته پهپادهای حامل بمب نیروهای یمنی به فرودگاه بین المللی ابوظبی برای اولین بار منتشر شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی المسیره جزئیاتی از حمله یگان پهپادی یمن را به فرودگاه بین المللی ابوظبی که یکی از مهمترین عملیاتی بود که بیست و ششم ژوئیه سال گذشته (چهارم مرداد 97) اجرا شد منتشر کرد. در این تصاویر که برای اولین بار به نمایش در می آید لحظه هدف قرار گرفتن فرودگاه بین المللی ابوظبی با پهپاد «صماد 3» که ترمینال شماره یک در این فرودگاه را هدف قرار می دهد نشان داده می شود. 
در اولین تصویر، پهپاد «صماد 3» که برفراز فرودگاه بین المللی ابوظبی به پرواز در می آید نشان داده می شود و در این تصویر، یکی از درهای ترمینال شماره یک مشخص است.

در تصویر، لحظه رسیدن پهپاد به هدف نشان داده می شود و پس از اصابت این پهپاد به هدف، آتش سوزی ناشی از این انفجار نمایان می شود. 
امارات سال گذشته پس از اجرای این عملیات، از زبان یکی از مسئولان خود در گفتگو با خبرگزاری رویترز این خبر را که یگان پهپادی اعلام کرده بود تکذیب کرد که افشای این تصاویر، مدرکی موثق و نشانه ای دیگر بر دروغگویی رژیم امارات و ترس آنها از افشای این مسئله برابر مردم خود و سرمایه گذاران خارجی به شمار می آید به ویژه این که این تصاویر، توان رسیدن یمنی ها به اهداف اقتصادی و حیاتی را نشان می دهد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 3 خرداد 1398 - 8:32:5