هشدار عبدالسلام به متجاوزان سعودی درباره حمله به غیرنظامیان

جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 10:2:12
هشدار عبدالسلام به متجاوزان سعودی درباره حمله به غیرنظامیان

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش انصارالله یمن حمله به غیرنظامیان را در صنعا "حماقتی بزرگ" توصیف و از همه سازمان ها و آزادگان جهان دعوت کرد این اقدام وحشیانه عربستان و آمریکا را محکوم کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد عبدالسلام در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: عربستان متجاوزگر در سایه ورشکستگی اخلاقی خود بر ارتکاب جنایت های وحشیانه اصرار می ورزد. این کشور هواپیماهای خود را که ساخت آمریکاست، در ظهر ماه رمضان بر فراز منطقه ای مسکونی در مرکز صنعا به پرواز درآورد و شماری از شهروندان را که بیشترشان کودک و زن بودند، شهید و زخمی کرد.  
عبدالسلام افزود : مستثنا نکردن غیرنظامیان (از حملات) حماقتی بزرگ است و برای نیروهای متجاوز پیامدهای فاجعه بار خواهد داشت. ما همبستگی کامل خود را با عبدالله صبری، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران یمن که به همراه شماری از اعضای خانواده اش در این جنایت هولناک زخمی شد، اعلام می کنیم و از سازمان ها، نهادهای رسانه ای و تمام آزادگان جهان می خواهیم این حرکت وحشیانه عربستان و آمریکا را محکوم کنند. 
وی تاکید کرد : این که سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن پس از ارتکاب هر جنایت وحشیانه آن را یک دستاورد نظامی قلمداد می کند، درحالی که کشورهای جهان نظاره گر بیرون آوردن اندام های تکه تکه شده زنان و کودکان از زیر آوار منازل هستند، شرم آور است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 10:1:31

دسته بندی :