یک میلیون پناهنده فلسطینی با کمبود غذا مواجه هستند

سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 18:31:32
یک میلیون پناهنده فلسطینی با کمبود غذا مواجه هستند

تهران- الکوثر: آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه برای ادامه ارسال کمک های انسان دوستانه به مردم فلسطین با چالش جدی مواجه است، اعلام کرد که بیش از یک میلیون پناهنده فلسطینی با کمبود غذا مواجه هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  این سازمان در گزارشی اعلام کرد ؛ شمار زیادی از فلسطینیان غذای خود را از طریق کمک های بین المللی تامین می کنند و اگر جامعه بین المللی این کمک ها را قطع کند بیش از یک میلیون فلسطینی با کمبود غذا مواجه خواهند شد. 
انروا تاکید کرد که برای ادامه ارسال کمک های انسان دوستانه به مردم و آوارگان فلسطینی با چالش های جدی مواجه است.
در ادامه گزارش این سازمان آمده است که در سال 2000 حدود 80 هزار آواره فلسطینی در نوار غزه از این سازمان کمک دریافت می کردند و هم اکنون بیش از یک میلیون نفر به بسته های غذایی نیاز مبرم دارند و بدون این بسته ها نمی توانند زندگی روزانه خود را بگذرانند.
بر اساس این گزارش، دلیل ایجاد این بحران بیش از هرچیزی محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی است که یک وضعیت بحرانی و فاجعه ای انسانی را دراین منطقه پدید آورده است.
آنروا هم چنین با تایید شهادت 14 دانش آموز فلسطینی در مدارس وابسته به خود، از جراحت 29 فلسطینی در راهپیمایی های بازگشت در چند هفته اخیر خبر داد. 
در پایان این بیانیه آمده است که آنروا کمک های انسان دوستانه خود به نوار غزه در زمینه درمانی، بهداشتی و غذایی را قطع نمی کند.منبع ایرنا


سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 18:3:54

دسته بندی :