برنامه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام اصیل

پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398 - 18:34:31

تهران- الکوثر: پژوهشگر ارشد علوم اسلامی، فاصله انداختن بین مردم و مراجع را یکی از شیوه های دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام اصیل توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استاد شیخ احمد قصیر در برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر گفت: حملات به مرجعیت و به روابط علمی و معنوی بین مردم و مراجع عظام، با هدف ضربه زدن به اسلام ناب محمدی صورت می گیرد. این را می توان از لابلای تحقیقات راهبردی دشمنان اسلام به ویژه انگلیس درباره نقاط قوت اسلام اصیل مشاهده کرد.

این استاد برجسته حوزه افزود: آنها از زمانی که از امام خمینی (ره) و شهید صدر اول و شهید صدر دوم و دیگر علمای اسلام سیلی خوردند و انقلاب اسلامی در شرایطی پیچیده به ثمر نشست، متوجه این مسئله شدند. آنها فهمیدند قدرت اسلام اصیل در دو چیز است: نخست، مرجعیت و دوم، اندیشه حسینی که شعار آن «هیهات منا الذله» است. در برخی پژوهش های آنها، موضوع «مهدویت» هم ذکر شده است زیرا همواره امید ایجاد می کند و کسی که به مهدویت اعتقاد دارد، مأیوس نمی شود.

استاد قصیر افزود: به همین علت دشمنان برای ضربه زدن به این سه نیروی اصیل یعنی مرجعیت، اندیشه حسینی، و مهدویت، نقشه کشیدند. نقشه آنها برای به زمین زدن مرجعیت، جدا کردن مؤمنان از مراجع با ضربه زدن به مسئله «تقلید» است. نقشه آنها برای ضربه زدن به اندیشه حسینی نیز اقداماتی است که اکنون اشخاصی مانند «شیرازی» ها که آخوندهای وابسته به انگلیس هستند، انجام می دهند. این افراد با صدور فتواهایی، پیروان خود را به انجام دادن حرکاتی تشویق می کنند که وجهه نهضت امام حسین(ع) را مخدوش می کند. برنامه آنها برای ضربه زدن به مهدویت نیز ایجاد و تحریک گروه هایی برای منحرف کردن فرهنگ مهدویت است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398 - 18:17:42