سومین شب مسابقه قرآنی «مفازا» با تلاوت چهار شرکت کننده برگزار شد

چهار شنبه 18 اردیبهشت 1398 - 12:34:12
سومین شب مسابقه قرآنی «مفازا» با تلاوت چهار شرکت کننده برگزار شد

تهران - الکوثر : دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» که از شبکه جهانی الکوثر پخش می‌شود ، یکشنبه شب با رقابت سه شرکت‌کننده در شب نخست آغاز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در شب نخست مسابقات ، مهدی فروغی از ایران با 85 امتیاز ، مرتضی رحمانی ازافغانستان با 82 امتیاز و احمد الاسدی از سوئد با 73.5 امتیاز به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. 

کمیته داوران مرحله اول این مسابقات را استاد سید مهدی سیف داور تجوید از ایران ، استاد حیدر الکاظمی داور وقف و ابتدا از عراق ، استاد رضوان درویش ، داور لحن از سوریه و استاد عبدالکبیر حیدری داور صوت از افغانستان تشکیل می دهند.  

در شب دوم مسابقات ، اعتصام زینعلی از ایران با 82.5 امتیاز به‌عنوان نفر نخست ، نعمت‌الله موسی خان از کشور پاکستان با 82 امتیاز به‌عنوان نفر دوم و عزیز محمد جاسم از کشور عراق با 82 امتیاز به‌عنوان نفر سوم معرفی شدند. 

در شب سوم این مسابقات که سه شنبه شب برگزار شد مبارک عبد الفتاح محمد از کشور مصر 67 امتیاز ، محمد امیر توحیدی از افغانستان 81 امتیاز ، مقتدی جاسم الکعبی از عراق 75.5 امتیاز و سید جعفر سیدی از ایران 78 امتیاز کسب کردند.   

مسابقات بین‌المللی قرآنی «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» از بزرگترین مسابقات زنده تلویزیونی قرآنی جهان اسلام و از ابتکارات شبکه جهانی الکوثر است که امسال دوازدهمین دوره آن برگزار می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 18 اردیبهشت 1398 - 12:32:44