البغدادی تشدید حملات به فرانسه را خواستار شد

سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 18:13:15

تهران- الکوثر: سرکرده گروه تروریستی داعش از اعضای این گروه در شمال آفریقا خواست فرانسه و هم پیمانان آن را هدف قرار دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، البغدادی در پیامی ویدئویی که پایگاه اینترنتی «الفرقان» وابسته به داعش منتشر کرد، ضمن استقبال از بیعت افرادی در بورکینافاسو و مالی با وی، این بیعت و پیوستن این افراد را به کاروان خلافت تبریک گفت. او افزود: «از خداوند می خواهیم آنان را و «ابی الولید الصحراوی» را حفظ بفرماید. به آنها توصیه می کنیم بر حملاتشان به فرانسه صلیبی و هم پیمانانش بیفزایند و انتقام خون برادرانشان را که در عراق و شام ریخته شد، بگیرند. آنها (صلیبی ها) باید بدانند که مسلمانان نسبت به یکدیگر مانند اعضای یک بدن هستند که اگر یکی آسیب ببیند دیگر اعضا واکنش نشان می دهند».

البغدادی همچنین گفت: «مطلع شدیم که خداوند برخی از منتسبان احزاب و سازمان ها در خراسان را هدایت کرد و آنها با دولت خلافت بیعت کردند و به صفوف مجاهدین پیوستند. برای آنان از خداوند، ثبات قدم و استقامت و توفیق و وفای به عهد مسئلت داریم».

سرکرده داعش در ادامه پیام خود به تحولات اخیر در خاورمیانه و شمال آفریقا اشاره کرد و گفت: «شما تحولات را پس از آن که نتانیاهو ریاست حکومت یهود را به دست گرفت دنبال کردید. رویداد مهم تر، سقوط طاغوت الجزایر و طاغوت سودان بود ولی متاسفانه مردم تا این لحظه نمی دانند چرا به خیابان ها ریختند و چه می خواهند. آنها هر طاغوتی را برکنار می کنند، طاغوت دیگری جای او را می گیرد که در حق مسلمانان از طاغوت نخست، جنایتکارتر و وحشی تر است. ما به این مردم یادآوری می کنیم که تنها راه حل موثر در برابر این طاغوت ها، جهاد در راه خداست. با جهاد است که می توان طاغوت ها را سرجایشان نشاند و به کرامت و سربلندی دست یافت زیرا در برابر این طاغوت ها فقط شمشیر تاثیر دارد».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 18:13:8