سرکرده داعش فرمان آغاز جنگ فرسایشی را صادر کرد

سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 18:3:50

تهران- الکوثر: ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در پیامی ویدئویی که بوی انتقام جویی می داد، طرفداران خود در سراسر جهان را به جنگ فرسایشی علیه «صلیبی ها و مزدورانشان» فراخواند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، البغدادی در این پیام ویدئویی که پایگاه اینترنتی «الفرقان» وابسته به داعش منتشر کرد، در حضور سه تن از سرکردگان داعش گفت: «نبرد اسلام و مسلمانان با صلیبی ها نبردی طولانی است. نبرد الباغوز به پایان رسید و در آن میزان وحشی گری صلیبی ها در برابر امت اسلامی نمایان شد. در عین حال در این نبرد، شجاعت و ثبات قدم امت اسلام آشکار شد که نتیجه آن تشدید کینه و خشم صلیبی ها از این افراد بود. خدا را شکر برادران شما اعم از فرماندهان و سربازان، این ولایت را پایدار داشتند».

سرکرده داعش از نبرد یکپارچه نیروهایش در میدان های مختلف برای گرفتن انتقام خون برادرانشان که در سرزمین شام (سوریه) کشته شدند ستایش کرد و مدعی شد شمار حملات اعضای داعش به 92 عملیات در هشت کشور مختلف رسیده است. وی گفت: این تعداد حملات نشان دهنده وحدت صفوف مجاهدین و پایمردی و آگاهی و درک آنها از شرایط نبرد و درک واقعیت کنونی است.

ابوبکر البغدادی از اعضای داعش که به گفته او در لیبی می جنگند و مقاومت می کنند و وارد شهرک «الفقهاء» شدند ستایش کرد و گفت: این افراد به دشمنانشان نشان دادند می توانند ابتکار عمل را به دست بگیرند و می دانند که نبرد آنها با دشمنانشان، نبرد فرسایشی است. البغدادی به همه این افراد توصیه کرد دشمنان را آزار دهند و آنها را در همه عرصه ها از جمله نیروی انسانی و توان نظامی و اقتصادی و لجستیکی و... وارد جنگ فرسایشی کنند. وی افزود: نبرد امروز ما نبرد فرسایشی و آزار دادن دشمن است و دشمنان بدانند که جهاد تا روز قیامت ادامه خواهد داشت. البغدادی افزود: خداوند به ما فرمان جهاد داده است نه فرمان پیروز شدن و ما از خداوند می خواهیم به ما و برادرانمان ثبات قدم و استقامت بدهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 18:3:44