فرمانده الحشد: آمریکا از پیروزی های سپاه انتقام می گیرد

سه شنبه 20 فروردین 1398 - 13:30:13
فرمانده الحشد: آمریکا از پیروزی های سپاه انتقام می گیرد

تهران- الکوثر: یک فرمانده الحشد الشعبی از گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد که مصداق واقعی تروریسم، خود آمریکا و نیروهایش در منطقه هستند و اقدام اخیر تلاشی برای انتقام از سپاه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  یک فرمانده الحشد الشعبی از گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق تاکید کرد: آمریکا و نیروهایش در منطقه مصداق واقعی تروریسم هستند و واشنگتن مهمترین و بزرگترین حامی تروریسم در سراسر منطقه است. 
'سید جاسم الجزائری' امروز  افزود: این آمریکاست که چند کشور منطقه را اشغال و ویران کرد و از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون همواره از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
وی گفت: میلیون ها نفر در جهان در اثر جنگ هایی که آمریکا به راه انداخته و سلاح هایی که استفاده کرده است، کشته و زخمی شده اند و این جدای از اقداماتی است که واشنگتن برای براه انداختن درگیری های فرقه ای و نژادی در نقاط مختلف جهان و منطقه انجام داده و می دهد. 
این مقام الحشد الشعبی عراق تاکید کرد: امروز همه می دانند که آنچه در عراق و منطقه اتفاق افتاد و جنایاتی که طالبان، القاعده، النصره، داعش و دیگر سازمان ها و گروههای تروریستی انجام دادند همه و همه یا با طراحی آمریکا و یا با حمایت های اساسی و جدی این کشور بوده است و مقامات بلندپایه آمریکا نیز به این واقعیت اذعان و اعتراف کرده اند. 
الجزائری افزود: ملت های منطقه اکنون به خوبی ماهیت خباثت آلود آمریکا و نقش مخرب آن را در منطقه می دانند و دریافته اند که باید در برابر این استکبار و توسعه طلبی آمریکا ایستادگی کرد. 
وی گفت: این که آمریکا، جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به تروریست بودن می کند بدلیل شکست هایی است که در طرح ها و توطئه های خود در اثر ایستادگی ایران و نقش آفرینی سپاه پاسداران خورده است. 
این شخصیت عراقی تاکید کرد: نقشی که جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در حمایت از گروههای مقاومت در منطقه و مستضعفان جهان داشته است باعث کینه و دشمنی آمریکا شده و آنها را به انتقام واداشته است. 
الجزائری، اقدام اخیر آمریکا در درج نام سپاه پاسداران در لیست تروریسم را بدلیل شکست هایی دانست که جریان آمریکایی صهیونیستی در منطقه متحمل شده و همچنین بیداری و آمادگی که نیروهای مقاومت در عراق، لبنان، سوریه و یمن پیدا کرده اند. 
وی افزود: تقابل جبهه های حق و باطل هیچگاه متوقف نمی شود اما بدون تردید این آمریکا و دنباله های آن در منطقه هستند که بار دیگر طعم شکست را خواهند چشید. 
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان 'سازمان تروریستی خارجی' تعیین کرده است. 
به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد. منبع ایرنا


سه شنبه 20 فروردین 1398 - 13:11:13