وزیر اطلاعات خبرداد:

دستگیری 3 تیم تروریستی در غرب کشور

پنج شنبه 16 اسفند 1397 - 13:26:27
دستگیری 3 تیم تروریستی در غرب کشور

تهران- الکوثر: وزیر اطلاعات گفت طی چند روز گذشته سه تیم تروریستی که با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می کردند در غرب کشور شناسایی و اعضای آنها بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در سفر خود به شهرستان آستارا در جمع مرزنشینان شیعه و سنی این بندر مرزی که در مصلای بزرگ مسجد جامع گرد هم آمده بودند، اظهار داشت: ایران اسلامی با مردمی بصیر، رشید و هوشیار در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفت که حضور مردم نسبت به سال های گذشته بیشتر بود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دشمن زخم خورده می خواهد حضور مردم را کم رنگ جلوه دهد، تصریح کرد: تحریم ها برای ما تازه نیست و آنها هشت سال با ما جنگیدند و در عرصه های مختلف به ما حمله ور شدند.

وی از پا درآوردن اقتصاد را یکی از مهمترین اهداف دشمن برشمرد و افزود: وقتی ترک، فارس، گیلک، تالش، عرب، بلوچ، شیعه و سنی در کنار هم با فرامین مقام معظم رهبری دست به دست هم می دهند، دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته سه تیم تروریستی در منطقه غرب شناسایی و دستگیر شدند، توضیح داد: این تیم ها با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می کردند که شناسایی شدند.

علوی با تأکید بر اینکه ما در همه عرصه ها دشمن را ناکام کرده ایم، اضافه کرد: با مدیریت جهادی بر همه توطئه های دشمنان غلبه می کنیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 16 اسفند 1397 - 12:53:51