عملیات ارتش سوریه در پی شهادت دو سوری در حملات گروه های تروریستی در حماه

سه شنبه 30 بهمن 1397 - 13:22:54
عملیات ارتش سوریه در پی شهادت دو سوری در حملات گروه های تروریستی در حماه

دمشق - الکوثر : در حمله موشکی گروه های تروریستی به شهر الصقیلبیه در شمال غرب شهر حماه و منطقه شیزر در حومه شمالی این شهر و نقض دوباره توافق منطقه کاهش تنش و درگیری در ادلب، دو شهروند به شهادت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یگان های ارتش سوریه که در حومه شمالی حماه فعالیت می کنند ، به تجاوزات تروریست ها پاسخ دادند و مواضع تروریست ها را در هم کوبیدند که به زخمی شدن شماری از آنها و انهدام آتشبارهای آنها در حومه غربی ادلب منجر شد.

یگان های ارتش سوریه همچنان به حملات گروه های تروریستی و نقض توافق منطقه کاهش تنش و درگیری پاسخ می دهند. ارتش سوریه در محورهای حومه جنوبی و غربی ادلب به شکل گسترده ای عملیات انجام دادند.

عملیات نظامی برخی یگان های ارتش سوریه علیه مقرها و انبارهای گروه های تروریستی در اطراف خان شیخون و معره نعمان در حومه جنوبی ادلب به انهدام مقرهای آنها به طور کامل منجر شد.

ارتش سوریه با اجرای حملات توپخانه ای علیه محورهای تحرکات و نفوذ گروه های تروریستی به منطقه های دیرسنبل و بداما در حومه غربی ادلب، خسارت های مادی و تلفات بشری به آنها وارد کردند. 

از سوی دیگر، برخی یگان های ارتش سوریه در حومه حماه، با گلوله باران مواضع تروریست ها شماری از آنها را به هلاکت رساندند و با کمین کردن، برخی مقرها و مستحکمات تروریست های موسوم به کتائب العزه و گروه های وابسته به آنها را در اطراف منطقه اللطامنه در حومه شمالی حماه گلوله هدف قرار دادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 30 بهمن 1397 - 12:31:15

دسته بندی :