هشدار حماس درباره ادامه تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی

سه شنبه 30 بهمن 1397 - 11:2:52
هشدار حماس درباره ادامه تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی

تهران - الکوثر : جنبش حماس اعلام کرد تجاوزات بی وقفه اشغالگران علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و بستن مداوم دروازه های این مسجد حکایت از شکل گیری قیام گسترده در آینده نزدیک علیه دشمن صهیونیستی دارد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای تاکید کرد تاریخ همواره ثابت کرده است که مسجد الاقصی مشعل انتفاضه های فلسطینی بوده است. 

در بیانیه حماس آمده است : اقدام دشمن صهیونیستی به بستن باب الرحمه، یکی از دروازه های مسجد الاقصی  و مقابله نمازگزاران و پاسداران مسجد الاقصی با این اقدام نشانگر پافشاری ملت فلسطین بر ادامه رویارویی با تمامی تلاش ها در راستای تقسیم این مسجد به لحاظ زمانی و مکانی میان یهودیان و مسلمانان است. 

جنبش حماس تاکید کرد : مسجدالاقصی خط قرمز فلسطینیان است و هرگز ملت فلسطین به کسی اجازه نخواهد داد هویت اسلامی آن را دگرگون سازد. 

در بیانیه حماس آمده است : اقدام خفت بار برخی کشورهای عربی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به ادامه تعرضاتش به قبله نخست مسلمانان تشویق می کند. 

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر باب الرحمة یکی از دروازه های مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران فلسطینی بست که در پی این تجاوز اوضاع این مسجد متشنج شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 30 بهمن 1397 - 10:27:39