به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «لیزا ساکس» خبرنگار آمریکایی در مقاله خود در مجله فوربس با استناد به گفتگو با هارولد ادواردز، نماینده شرکت کالیفرنیایی Limoneira که به کاشت و برداشت این محصول مشغول است، می نویسد: « لیمو برای شما نماد چیست؟ طراوت و تازگی؟ روزهای تابستانی؟ آب و هوای ساحلی؟ اما در روسیه و در جنوب شرق آسیا، از لیمو استفاده می کنند تا خوب بودن وضع مالی خودشان را به نمایش بگذارند»!
در این گفتگو ادواردز بیان داشت روس ها بیشتر از کشورهای دیگر جهان لیمو استفاده می کنند زیرا روس های ثروتمند دوست دارند که لیمو را در سبک زندگی خود بگنجانند. برای آنکه به عقیده او، نشان دهنده آن است که آنها توانایی خرید آنرا دارند. در واقع لیمو در روسیه یک ماده غذایی باکلاس است.
برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید
یک شنبه 28 بهمن 1397 - 16:11:18