کینه اماراتی ها از قطر دامنگیر تماشاگر انگلیسی شد!

یک شنبه 28 بهمن 1397 - 9:34:44
کینه اماراتی ها از قطر دامنگیر تماشاگر انگلیسی شد!

تهران- الکوثر: هوادار انگلیسی که تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر را در جام ملت های آسیا 2019 تشویق کرد، از روزهای تلخ خود در زندان اماراتی‌ها گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جام ملت‌های آسیا 2019 به میزبانی امارات برگزار شد و این تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر بود که توانست در این دوره از رقابت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این میان یک هوادار انگلیسی تیم ملی قطر داستان تلخی از برخورد پلیس امارات با خود روایت می کند.

این هوادار که اسم او احمد است برای دیدن دیدار تیم ملی قطر و عراق به ورزشگاه رفت. او پیراهن تیم ملی قطر را بر تن کرد و همین کافی بود تا توسط پلیس امارات دستگیر و به شدت شکنجه شود. احمد وقتی که به انگلیس برگشت در گفت‌وگویی با روزنامه گاردین از رفتار عجیب پلیس امارات پرده برداشت و گفت‌: پلیس امارات من را فقط به خاطر پوشیدن پیراهن قطر مجرم شناخت و دستگیر کرد. آنها به من چاقو زدند و شکنجه‌ام کردند و اجازه خوردن غذا و آب را به من نمی‌دادند. یقین پیدا کرده بودم که من را خواهند کشت و به همین خاطر به خودکشی فکر کردم، چرا که ترجیح می‌دادم خودم را بکشم تا توسط اماراتی‌ها کشته شوم.

روزنامه گاردین در گفت‌وگویی مفصل با احمد که در شهر ولورهمپتون زندگی می‌کند، از جراحات در بدن او خبر داد که نشان می‌دهد توسط پلیس امارات شکنجه و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 28 بهمن 1397 - 9:34:39