نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله : ایران به برکت رهبری حکیمانه‌اش، در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده است

شنبه 20 بهمن 1397 - 15:9:1
نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله : ایران به برکت رهبری حکیمانه‌اش، در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده است

تهران- الکوثر: نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب در ضاحیه اعلام کرد؛ ایران با وجود تحریم‌ها، به برکت رهبری حکیمانه و صبر و ثبات ملتش در تمامی زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «شیخ علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، ایران به برکت صبر، ثبات و رهبری حکیمانه «آیت‌الله سید علی خامنه‌ای» و نیز ایستادگی ملت ایران، در تمامی زمینه‌ها پیشرفت زیادی داشته و همه اینها با وجود محاصره، تحریم و چالش‌های ایجاد شده علیه این کشور رخ داده است.

بر اساس گزارش وبگاه «‌العهد»، دعموش در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب در مجمع «سیدالشهداء» ضاحیه تصریح کرد: شکست‌های آمریکا، اسرائیل و متحدان آن در منطقه و پیروزی‌های محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان به برکت صبر، ثبات و ایستادگی و مقاومت ملت‌های منطقه است.

وی در ادامه گفت، آمریکا به سمت شکست بیشتر در منطقه و جهان پیش می‌رود همانگونه که رژیم صهیونیستی به سمت نگرانی و ترس بیشتر در حرکت است؛ متحدان اینها نیز روز به روز ضعیف‌تر و ناتوان‌تر خواهند شد اما در مقابل محور مقاومت علیرغم تمام سختی‌ها به سمت تحقق دستاوردهای بیشتر گام برمی‌دارد.

شیخ دعموش سپس اعلام کرد، نبرد در منطقه برقرار است و همانگونه که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله گفت ممکن است اشکال مختلفی به خود بگیرد؛ (به همین دلیل) تهدیدات دشمنان علیه ملت‌ها و کشورهای منطقه، ایستادگی و ثبات بیشتر را می‌طلبد؛ در مقدمه اینها مقاومت در برابر محور آمریکایی با هدف شکست آن ، تقویت محور مقاومت و نقش آن در منطقه قرار دارد.

آیین رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب از دوران مبارزه با رژیم شاه و با عنوان «ان مع الصبر یسرا» پنج‌شنبه هفته گذشته (18 بهمن‌ماه) در ضاحیه برگزار شد.منبع فارس


شنبه 20 بهمن 1397 - 14:56:23