معاون دبیرکل حزب الله: آمریکا ایرانِ مستقل را نمی خواهد!

شنبه 13 بهمن 1397 - 8:14:36
معاون دبیرکل حزب الله: آمریکا ایرانِ مستقل را نمی خواهد!

تهران- الکوثر: معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت ايران به رغم چهل سال تحمل سختی، ایستادگی کرد و اکنون این کشور به علت دستاوردها و پیشرفتهایش و بخاطر مردم بزرگش شکست ناپذیر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در همایشی سیاسی در منطقه عین الدلبه گفت: «ما امروز چهلمین سالگرد برپایی جمهوری اسلامی در ایران را جشن می گیریم... به رغم چهل سال تحمل سختی، ایران ایستادگی کرد و اکنون این کشور به علت دستاوردها و پیشرفتهایش و بخاطر مردم بزرگش که شایسته زندگی توام با افتخار و سربلندی هستند، گل سرسبد کشورهای جهان سوم است. چنین ملتی شکست ناپذیر است». 

شیخ نعیم قاسم افزود: «آمریکا تاب تحمل ایران مستقل و سربلند و حامی مستضعفان را ندارد. مشکل آمریکا برنامه هسته ای ایران یا رعایت نکردن قطعنامه های بین المللی نیست بلکه مشکل آمریکا با پروژه ای است که اگر گسترش یابد و قدرت بگیرد، همه ملت های منطقه آزاد خواهند شد زیرا ایران را الگو قرار خواهند داد و سرزمین خود را آزاد خواهند کرد و به استقلال دست خواهند یافت و به استکبار اجازه نخواهند داد هیچ نقش منفی در کشورهایشان ایفا کند. این چیزی است که استکبار و آمریکا نمی خواهند».
این مسئول حزب الله با اشاره به مشکلات منطقه افزود: همه بحران هایی که اکنون با آن مواجه هستیم بخاطر آمریکا است... بحران ما با اسرائیل است زیرا آمریکا می خواهد اسرائیل در منطقه باقی بماند و می خواهد به وجود آن مشروعیت ببخشد. وجود اسرائیل در منطقه بخاطر حمایت آمریکا و کشورهای بزرگ است.
شیخ نعیم قاسم گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می داند که حزب الله از یک جنبش مقاوم در یک منطقه جغرافیایی محدود، فراتر رفته است. ارزش حزب الله در این است که به الگویی برای آزادی خواهان و انقلابیون و استقلال طلبان و کسانی تبدیل شده است که به دنبال سربلندی هستند ولی دشمنان حزب الله نمی خواهند مردم سربلند باشند به همین علت با ما می جنگند. در هر حال حزب الله تسلیم فشارها و تحریم ها نخواهد شد. این تحریم ها بر مواضع حزب الله تاثیر نخواهد گذاشت بلکه این جنبش را مطمئن تر و سرسخت تر خواهد کرد. ما این تحریم ها را بخش جدا نشدنی چالش ها و آزمون ها می دانیم و با آن مقابله خواهیم کرد زیرا انگیزه ما انگیزه اعتقادی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 13 بهمن 1397 - 8:14:29