ریابکوف : آمریکا به تنش در ونزوئلا دامن می زند

شنبه 6 بهمن 1397 - 12:13:4
ریابکوف : آمریکا به تنش در ونزوئلا دامن می زند

تهران - الکوثر : سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکا با مخالفت با ریاست جمهوری نیکلاس مادورو در ونزوئلا به نفع رهبر مخالفان در این کشور در حال تشدید تنش ها در این کشور است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ریابکوف در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت : اوضاع خطرناکی درباره مداخله آمریکا در ونزوئلا وجود دارد. ما به همه و نه فقط به آمریکا بلکه به دیگرانی که ممکن است این اقدام را در سر بپرورانند ، هم هشدار می دهیم. دست بردن به اقدام نظامی فاجعه بار خواهد بود.

وی اضافه کرد : این اقدام یک ضربه مهلک به نظام بین المللی محسوب می شود. ما در حال حاضر با سناریویی مواجهیم که می تواند به خونریزی های بیشتر در ونزوئلا منجر شود.

ریابکوف تاکید کرد : ما از جامعه بین المللی می خواهیم از دست زدن به چنین اقدامی خودداری کند. این یک اقدام وحشتناک خواهد بود. به طرف ها، مخالفان در ونزوئلا باید یک فرصت برای ادامه گفتگوها داده شود.

وی گفت : اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن رهبر مخالفان به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا تنها بنزین ریختن روی آتش محسوب می شود که برابر با همین (مداخله) است. ما از طریق بیانیه وزارت امور خارجه روسیه نظر رسمی خود را در این باره اعلام کردیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


شنبه 6 بهمن 1397 - 11:40:12