چهار موج حملات رژیم صهیونیستی به سوریه دفع شد

دو شنبه 1 بهمن 1397 - 14:11:29
چهار موج حملات رژیم صهیونیستی به سوریه دفع شد

تهران- الکوثر: رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه دومین حمله خود در کمتر از 24 ساعت را علیه خاک سوریه انجام داد که با تقابل سامانه‌های پدافند هوایی سوریه روبه‌رو شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سامانه‌های پدافند هوایی سوریه چهار موج حمله موشک‌های اسرائیلی را که در اطراف منطقه الکسوة و حریم هوایی قنیطره متمرکز بود رهگیری و دفع کردند. ارتش رژیم صهیونیستی به اجرای این حملات اذعان کرده است.

در پی این موج حملات صدای انفجار موشک‌ها و شلیک سامانه‌های دفاع هوایی سوریه در اطراف پایتخت این کشور شنیده شد. منابع محلی در دمشق اظهار داشتند، صدای انفجارهای مهیب در اطراف دمشق شنیده شد در حالی که خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد، سامانه‌های دفاع هوایی سوریه ده‌ها موشکی که جنگنده‌های اسرائیلی از حریم هوایی لبنان شلیک کردند را رهگیری کردند.

یک منبع نظامی سوری گفت، ارتش رژیم صهیونیستی در ساعت یک و 10 دقیقه بامداد دوشنبه به وقت دمشق حملات موشکی شدیدی در موج‌های ممتدد داشت.

این منبع اضافه کرد، اکثر موشک‌ها توسط سامانه‌های پدافند هوایی ما قبل از اصابت به اهدافشان منهدم شدند.

شبکه المیادین نیز گزارش داد، بخشی از حملات موشکی اسرائیل از حریم هوایی جولان اشغالی انجام شد که سامانه‌های دفاع موشکی سوریه آنها را رهگیری کردند.

به گزارش المیادین، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز در حریم هوایی جولان اقدام به گشت زنی کردند.

تلویزیون رسمی سوریه نیز اعلام کرد، سامانه‌های دفاع هوایی سوریه حملات ممتد از حریم هوایی لبنان را دفع کرده و تعدادی از موشک‌ها را ساقط کردند.

اطلاعات به دست آمده از دمشق حاکی است هدف حملات هوایی این رژیم پایگاه هوایی الثعله در استان سویدا در جنوب سوریه بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند، سامانه‌های دفاع هوایی این رژیم یک موشک از نوع زمین به زمین را در حریم هوایی جولان رهگیری کرده‌اند.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر مدعی شد، ارتش اسرائیل اهداف متعلق به نیروی قدس ایران در خاک سوریه را بمباران کرده است.

وی به ارتش سوریه درباره حمله به اسرائیل هشدار داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 1 بهمن 1397 - 14:11:21