هشدار نخست‌وزیر عراق به پمپئو و رژیم صهیونیستی

جمعه 28 دی 1397 - 17:46:53
هشدار نخست‌وزیر عراق به پمپئو و رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: نخست وزیر عراق به وزیر خارجه آمریکا هشدار داد هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی در خاک عراق، تبعات منطقه‌ای در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک منبع دولتی عراق بخش‌هایی از گفت‌و‌گوهای «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق را در جریان سفر پمپئو به بغداد، فاش کرد.

این منبع به «روسیا الیوم» گفت مایک پمپئو به عادل عبدالمهدی گفته است که در صورت بمباران مواضع الحشد الشعبی از سوی رژیم صهیونیستی، آمریکا هیچ‌گونه دخالتی نخواهد کرد.

پمپئو افزود: آمریکا هنوز اجازه بمباران مواضع الحشد الشعبی در داخل خاک عراق را به اسرائیل نداده است؛ اما آمریکا برای همیشه نمی‌تواند مانع از خواسته اسرائیل شود.

به گفته این منبع عراقی، در این هنگام، عبدالمهدی به شدت عصبانی شده و به پمپئوگفته است هرگونه حمله به پایگاههای عراقی، کل منطقه را به خطر خواهد انداخت.

تهدیدات رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مواضع الحشد الشعبی در خاک عراق ماههاست که جریان دارد و در یک نمونه در تاریخ یکم تیرماه گذشته مقامات الحشد الشعبی اعلام کردند یک پهپاد وابسته به رژیم صهیونیستی، مواضع این نهاد مردمی را در مرز با سوریه هدف قرار داده است که در جریان آن 20 تن از نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 28 دی 1397 - 17:24:39