انتقاد ژنرال ارشد صهیونیست از «دهن لقی» نتانیاهو!

دو شنبه 24 دی 1397 - 0:51:59
انتقاد ژنرال ارشد صهیونیست از «دهن لقی» نتانیاهو!

بیروت- الکوثر: رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به علت برعهده گرفتن مسئولیت حمله موشکی اخیر به سوریه انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ژنرال «گادی آیزنکوت» که آخرین روزهای خود را به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گذراند روز یکشنبه با انتقاد غیرمستقیم از سخنان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برعهده گرفتن مسئولیت حمله موشکی دو شب پیش به دمشق گفت حملات اسرائیل به سوریه باید مبهم باقی بماند.

وی که با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد افزود: «ما به هزاران هدف بدون آنکه مسئولیت آن را قبول کنیم حمله کرده‌ایم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت ارتش این رژیم بامداد شنبه به اهدافی در خاک سوریه حمله کرده است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که هدف از این حمله، یک انبار تسلیحات ایرانی در فرودگاه بین‌المللی دمشق بوده است. 

پیش از این نیز آیزنکوت در مصاحبه با نیویورک‌تایمز گفته بود در دوران ریاست وی بر ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، نیروی هوایی این رژیم بارها حملاتی را علیه سوریه و لبنان انجام داده‌ است.

از سوی دیگر با وجود مخالفت‌های علنی نتانیاهو با توافق هسته‌ای ایران و  گروه 1+5، آیزنکوت در بخشی از مصاحبه‌ امروزش، به دفاع از این توافق پرداخت.

وی در مورد توافق هسته‌ای گفت: «برجام به ما اجازه داد که روی تهدیدات دیگر سرمایه‌گذاری کنیم. مواردی مانند حضور ایران در سوریه، حزب‌الله و همچنین حماس». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 23 دی 1397 - 22:37:54