مقام سوری: آمریکا و اسرائیل به اهداف خود در سوریه نخواهند رسید

یک شنبه 23 دی 1397 - 22:24:11
مقام سوری: آمریکا و اسرائیل به اهداف خود در سوریه نخواهند رسید

دمشق- الکوثر: ایمن سوسان، معاون وزیر خارجه سوریه روز یکشنبه گفت آمریکا و اسرائیل در تلاش هستند تا با حملات خود علیه سوریه درگیری ها را ادامه دهند اما آنها نمی توانند به اهداف خود برسند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک منبع نظامی سوری پیشتر گفته بود هواپیماهای نظامی اسرائیل شنبه شب چند موشک به سمت حومه دمشق شلیک کردند. پدافند هوایی سوریه بیشتر موشک ها را از میان برد و فقط یک موشک به یک انبار در منطقه فرودگاه بین المللی دمشق خسارت وارد کرد. دمشق رسما از سازمان ملل خواست تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از حملات مکرر اسرائیل انجام دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در یک نشست در روز یکشنبه گفت نیروی هوایی اسرائیل اخیرا دست به حملاتی علیه اهداف ایرانی در سوریه زده است.

سوسان افزود: «ایالات متحده یا اسرائیل نمی توانند این تجاوز را با هیچ استدلال یا علتی توجیه کنند. این، تهاجم به معنای کامل کلمه است. آنها با این حملات به آنچه که پیش از آن در سوریه نمی توانستند به دست بیاورند، دست نخواهند یافت. آنها با چنین حملاتی، فقط می خواهند وضعیت را تشدید کنند و درگیری را ادامه دهند و شرایط را در منطقه مشکل سازند». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 23 دی 1397 - 21:58:9