عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی در استانهای حماه و حلب

جمعه 21 دی 1397 - 14:53:57
عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی در استانهای حماه و حلب

دمشق - الکوثر : رتش سوریه بار دیگر با اجرای عملیات علیه گروه های تروریستی که توافق منطقه عاری از سلاح را در حومه های حماه و حلب نقض کردند، شماری از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، برخی یگان های ارتش سوریه به تحرکات گروه های تروریستی پاسخ دادند؛ گروه هایی که بار دیگر به مواضع نظامی ایجا شده برای دفاع از مناطق امن در حومه های شمالی حماه و ادلب ، حمله کردند و در پی درگیری ها ، شماری از تروریست ها کشته شدند.

برخی یگان های ارتش سوریه در حومه های حماه و ادلب با اجرای عملیات، به تحرکات گروه های تروریستی پاسخ دادند. یگان های ارتش سوریه مستقر در حومه ادلب ، در واکنش به تلاش تروریست ها برای نفوذ به مناطق آزاد شده ، مراکز تجمع تروریست ها را در منطقه "التح" هدف حملات توپخانه ای قرار دادند و در پی آن ، شماری از آنها کشته شدند.

از سوی دیگر، یگان های ارتش سوریه با تسلیحات، به اقدامات تروریست ها در نقض توافق منطقه عاری از سلاح در محور منطقه " تل الصخر" در حومه شمال غربی "محرده" واکنش نشان دادند و تلاش آنها را برای نفوذ به مناطق امن خنثی کردند. یکی از یگان های ارتش سوریه همچنین خطوط مقدم تروریست های گردان های موسوم به "کتائب العزه" را در محور "اللطامنه" درهم شکستند. تروریست ها از این مناطق برای حمله به روستاهای امن و مواضع نظامی در حومه شمالی حماه استفاده می کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 21 دی 1397 - 13:32:44

دسته بندی :