رایزنی های جابری انصاری در مسکو درباره اوضاع منطقه

پنج شنبه 20 دی 1397 - 22:3:50
رایزنی های جابری انصاری در مسکو درباره اوضاع منطقه

تهران- الکوثر: دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی که به مسکو سفر کرده با مقامات وزارت دفاع و وزارت خارجه روسیه درباره تحولات منطقه به خصوص سوریه و یمن به گفت وگو نشست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «حسین جابری انصاری» دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران که دیروز چهارشنبه در رأس هیأتی به منظور رایزنی و گفت وگو با مقامات روس درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه سوریه و یمن به مسکو سفر کرده بود، امروز پنجشنبه 20 دی ماه با تعدادی از مقامات وزارت خارجه و دفاع روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

جابری انصاری در همین راستا صبح روز پنجشنبه با «الکساندر فومین» معاون بین الملل وزارت دفاع روسیه در مقر وزارت دفاع این کشور درباره تحولات میدانی و سیاسی سوریه و هماهنگی های دو کشور در مرحله فعلی به گفت وگو پرداخت.

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران همچنین ظهر روز پنج شنبه با «سرگئی ورشینین» معاون وزیر خارجه روسیه و «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه پوتین در امور سوریه در مهمانسرای وزارت خارجه روسیه درباره اوضاع سوریه و یمن و هماهنگی سیاست های دو کشور به رایزنی نشست.

جابری انصاری همچنین عصر روز پنج شنبه با «میخاییل بوگدانف» نماینده پوتین در امور خاورمیانه و معاون وزیر خارجه روسیه در مقر وزارت خارجه روسیه دیدار و در خصوص تحولات منطقه گفت وگو کرد. 

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی دیروز اعلام کرده بود به زودی نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در مسکو برگزار می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید  


پنج شنبه 20 دی 1397 - 22:3:43