تشدید اوضاع اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 20 دی 1397 - 17:15:26
تشدید اوضاع اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : شورای حقوقی اسرا و آزادگان فلسطینی از شرایط بسیار بد و دشوار اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی در بازداشتگاه عتصیون خبر داد و اعلام کرد اسرای فلسطینی در این بازداشتگاه در سرمای شدید زمستان از کمبود پتو و لباسهای زمستانی و بی توجهی پزشکی به شدت رنج می برند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ژاکلین فرارژه وکیل شورای حقوقی اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد: اوضاع زندانیان فاجعه بار و بسیار سخت است.

وی تأکید کرد : با اسرایی که از شدت سرما به خود می لرزیدند دیدار کرده است. اسرا لباس های بسیار نازکی که اداره زندان در بین آنها توزیع کرده است، بر تن دارند و این درحالی است که اداره زندان آنها را از پتو، لباس های زمستانی و وسایل گرمازا محروم کرده است.

ژاکلین گفت : شرایط بازداشت در عتصیون غیر قابل تحمل است. اوضاع بهداشتی اسرا به وضوح وخیم است و وضعیت برخی از آنها به علت سرمای شدید بحرانی است.اسرای فلسطینی همچنین از کمیّت و کیفیّت غذا شکایت دارند و می گویند غذاهای نامطبوعی که بین آنها توزیع می شود بسیار سرد و بی کیفیّت است و بیشتر اسرا مقدار کمی غذا آن هم فقط برای رفع گرسنگی می خورند.

این شورا درباره ادامه بی توجهی اداره زندانهای اسرائیل به زندگی اسرا و تحمیل شرایط سخت زندگی به آنها و ضرب و شتم آنها هشدار داد و گفت : اداره زندان با این اقدامات به اصول مربوط به حقوق بشر و قوانین و منشورهای بین المللی بی توجهی می کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 20 دی 1397 - 14:17:0

دسته بندی :