پنجاه کشته و زخمی در حمله پهپادی ارتش یمن به پایگاه تروریستهای القاعده و مزدوران سعودی

پنج شنبه 20 دی 1397 - 13:5:7
پنجاه کشته و زخمی در حمله پهپادی ارتش یمن به پایگاه تروریستهای القاعده و مزدوران سعودی

تهران - الکوثر : در حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی العند در استان لحج یمن ، پنجاه نفر از نیروهای عبدربه منصور هادی و مزدوران خارجی و تروریستهای تکفیری کشته یا زخمی شدند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استاندار لحج ، رئیس اداره اطلاعات و فرمانده پلیس نظامی نیروهای عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن از جمله افراد کشته و زخمی شده در حمله پهپادی به پایگاه العند استان لحج هستند.  

سرتیپ عبدالله الجفری سخنگوی نیروی هوایی ارتش یمن در گفتگو با المسیره گفت : نیروهای متجاوز در هر نقطه در تیررس نیروها و پهپادها و موشکهای ما قرار دارند و عملیات امروز پیامی سیاسی و نظامی به متجاوزان است که حتی در جزیره سقطری و المهره نیز از امنیت برخوردار نخواهند بود.  

وی افزود : کشورهای متجاوز مزدوران و تروریستهای تکفیری را در این پایگاه جمع کرده بودند تا برای عملیات در ساحل غربی آماده شوند. 

سرتیپ محمد المنصور کارشناس نظامی نیز به المسیره گفت : در این عملیات اتاق فرماندهی القاعده که افسرانی از موساد رژیم صهیونیستی و افسران خارجی نیز در آن حضور داشتند مورد هدف قرار گرفت. 

وی افزود : مزدوران و تکفیریهایی از کشورهای آفریقایی در این پایگاه جمع آوری شده بودند تا برای جنگ با ارتش و کمیته های مردمی یمن و حمله به مردم یمن آماده شوند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

 

 


پنج شنبه 20 دی 1397 - 12:42:3