دولت نجات ملي يمن علت لغو نشستهاي مشترک در الحديده را فاش کرد

چهار شنبه 19 دی 1397 - 0:13:29
دولت نجات ملي يمن علت لغو نشستهاي مشترک در الحديده را فاش کرد

تهران - الکوثر : حسین العزی معاون وزیر امور خارجه یمن گفت نمایندگان طرف مقابل با ادامه نشستها در الحدیده مخالفت کردند و شرط کردند که این نشستها در مناطق تحت سیطره آنها در ساختمانی که اشغال کرده اند برگزار شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسين العزي افزود : اعتقادات ما مانع از این می شود که با نمایندگان طرف دیگر در ساختمان یکی از شهروندان یمنی دیدار کنیم که مزدوران سودانی و اماراتی (جنجوید) آن را غارت کرده اند. 

العزي گفت : نمايندگان ما در کميته هماهنگي مشترک با ديدار با طرف مقابل در ساختمان غارت شده شهروند يمني در مناطق اشغالي مخالفت کردند و برگزاري نشستهاي کميته هماهنگي در مناطق اشغالي ، نيت شوم آنها را براي مانعتراشي در روند فعاليت اين کميته نشان مي دهد. 
وي افزود : نشستهاي اين کميته از ابتدا در الحديده و در فضايي امن و سالم برگزار شده است درحالي که مناطق اشغالي از چنين فضايي برخوردار نيست.
العزي اضافه کرد : با وجود خطراتي که دارد مي توان به آنجا رفت و در هتل يا خانه يکي از مزدوران با آنها ديدار کرد. اما نمي توان پذيرفت که نمايندگان ما با طرف مقابل در ساختمان يک برادر يمني که نيروهاي خارجي آن را غصب کرده و به کنترل خود درآورده اند ديدار کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 18 دی 1397 - 22:49:0